Hoi allemaal, Thijs hier!
Ik ben inmiddels bijna 10 maanden eigenaar van een VW Polo 1.0 TSI R-line uit 2019 en lid van dit forum en ik dacht, laat ik me alsnog even voorstellen.
Meer dan een jaar geleden begon mijn zoektocht naar een nieuwe auto. Ik reed destijds in een Tornado rode VW Up! waar ik veel plezier van had maar ik was toe aan iets nieuws. Mijn oog viel al snel op de Polo (vanaf bouwjaar 2018) en ik neigde er naar om weer voor rood te gan. Dat kleurtje beviel mij namelijk wel. Na veel zoeken en kritisch zijn op de gewenste opties kwam ik uiteindelijk uit bij mijn huidige auto. Geen rood, maar wel een hele gave kleur als je het mij vraagt. Soms wit, soms zilver, soms een beetje blauw, maar net hoe het licht is dat erop schijnt.
Er zijn nog geen aanpassingen geweest aan mijn Polo maar ik heb nog wel een wensenlijstje die ik hopelijk in de komende maanden kan gaan afvinken:
En na een tijd lang uitstellen heb ik eindelijk de tijd genomen om foto’s te maken van deze fijne auto.
Ik ben inmiddels bijna 10 maanden eigenaar van een VW Polo 1.0 TSI R-line uit 2019 en lid van dit forum en ik dacht, laat ik me alsnog even voorstellen.
Meer dan een jaar geleden begon mijn zoektocht naar een nieuwe auto. Ik reed destijds in een Tornado rode VW Up! waar ik veel plezier van had maar ik was toe aan iets nieuws. Mijn oog viel al snel op de Polo (vanaf bouwjaar 2018) en ik neigde er naar om weer voor rood te gan. Dat kleurtje beviel mij namelijk wel. Na veel zoeken en kritisch zijn op de gewenste opties kwam ik uiteindelijk uit bij mijn huidige auto. Geen rood, maar wel een hele gave kleur als je het mij vraagt. Soms wit, soms zilver, soms een beetje blauw, maar net hoe het licht is dat erop schijnt.
Er zijn nog geen aanpassingen geweest aan mijn Polo maar ik heb nog wel een wensenlijstje die ik hopelijk in de komende maanden kan gaan afvinken:
- Subwoofer. Ik behoud het liefst het reservewiel dus ik ben nog aan het kijken naar de opties. Iemand suggesties?
- Active info display en discover media omzetten naar rode kleur.
- Koplampen vervangen door de LED variant (al heb ik hier en daar gelezen dat deze soms nogal diefstal gevoelig kunnen zijn. Wat denken jullie?)
- Achterlichten vervangen door de LED variant.
- Extra interieur verlichting toevoegen zoals voetverlichting achter.
- Huidige stuurwiel vervangen voor een R-line stuurwiel.
- En nog een hoop andere kleine dingen die via de OBD poort ingesteld kunnen worden. Ik heb al wel een OBDeleven in huis dus ik ga ens kijken wat ik allemaal kan. Op dit forum heb ik in ieder geval al een hoop informatie kunnen vinden!
Bijlagen
Volkswagen
Polo
1.0 TSI 96pk