Hoofdsteunen achter verlagen?

Kun je de hoofdsteunen achter ook zo verlagen zodat er geen spleet meer tussen zit. Ik heb een handleiding op deze site gezien, maar die zijn van de voorstoelen en die ijzeren staven zien er anders uit. Mijn hoofdsteunen achter hebben onderaan het ijzeren gedeelte een zwarte soort plastic pin. Ik neem aan dat die er niet voor niets op zitten. En als je een stukje afzaagt, denkt niet dat die zwarte pinnen nog passen.

Update: Ik heb de zwarte pinnen er uit getrokken en daarna wilde ik kijken hoeveel ik er af moest zagen. Maar... als je de hoofdsteunen schuin naar voren hebt staan dan heb geen spleet meer! Heb je ze recht omhoog staan, dan zul je toch iets er af moeten halen.
 
ben er ook wel nieuwschierig naar.
bij mij kan de middelste lage hoofdsteun wel helemaal naar beneden,
de andere 2 niet.
misschien heeft iemand het al s verandert.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!