Hulp bij velgen/remschijven

Beste Polonaren,

Ik ben nu een week in bezit van een mooie witte Polo TSI blueGT. Super tevreden, maar nu ben ik opzoek maar een paar mooie velgen voor er onder.

Ik ben er al uit dat ze glans zwart worden en heb 2 potentiële winnaars gevonden.

De velgen van de eerste auto heb ik al gevonden, de velgen van de 2e auto nog niet.. zijn er mensen die toevallig weten wat daar onder ligt?

Velg auto 1: 17 inch parabolica glans zwart
Velg auto 2: geen idee, het dichtst bij wat ik kon vinden is: japan racing jr28 glans zwart

Welke velg vinden jullie het mooist, en welke kleur zouden jullie de remklauwen geven, rood of blauw? (Denk dat ik rood zelf mooier vind, maar blauw unieker en bijpassender met de stoelen die er bij mij inzitten. Al zie je dat niet vanaf buiten)
 

Bijlagen

  • IMG_6382.jpeg
    IMG_6382.jpeg
    145.8 KB · Weergaven: 30
  • IMG_6383.jpeg
    IMG_6383.jpeg
    161.8 KB · Weergaven: 27
  • IMG_6376.png
    IMG_6376.png
    1 MB · Weergaven: 31
  • IMG_6392.jpeg
    IMG_6392.jpeg
    412.8 KB · Weergaven: 33
  • IMG_6391.jpeg
    IMG_6391.jpeg
    517.5 KB · Weergaven: 32
  • IMG_6377.png
    IMG_6377.png
    608.9 KB · Weergaven: 34
Volkswagen  Polo 6R BlueGT  1.4 TSI 140PK 
Blauw! Dan kan je doen alsof het de WRC remmen zijn Stick Out Tongue

Ben je van plan nieuwe velgen te kopen? Check dan dat je wat minder ET waarde neemt zodat het mooi uitlijnt met de wielkuipen.
Anders nog een setje spoorverbreders scoren, zodat het eruit komt te zien zoals op de foto's.

2 stemmen voor blauw Stick Out Tongue

Ja worden nieuwe velgen, ET waarde 35 :)

Spoorverbreders ken ik niet, zal eens even googlen. @Andries Polo6R , @JelleR Welke velgen zeggen jullie??
 
Volkswagen  Polo 6R BlueGT  1.4 TSI 140PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!