HULP GEZOCHT: Airco geeft geen lucht

Beste leden,

Ik heb een Polo 6C 1.2 TSI waarbij ik problemen heb met mijn airco. Als ik 'm aanzet dan blaast die zuchtend (vooral als ik ermee rij) dit is zeer belemmerend vooral nu de zomer aankomt en mijn ramen in de avond continu beslaan.

Door een vriend werd verteld dat misschien de airco leeg is maar garage gaf aan dat het waarschijnlijk de weerstand (aanjager regelaar) is. Ik heb er nu een gevonden echter heb ik een aantal vragen:

1. Heeft iemand dit probleem eerder gehad?
2. Is het vervangen van een weerstand makkelijk?

Ik hoop dat jullie me eruit krijgen

Bijlagen

• IMG_9101.jpeg
    IMG_9101.jpeg
    56.2 KB · Weergaven: 10
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Hoogste stand wel lucht blazen is 100% je kachel weerstand. Relatief makkelijke klus, je moet alleen onhandig op de kop liggen onder het dashboard om het eea los te draaien.

Vw  Polo  1.2tdi BM 
  • Leuk
Waarderingen: Emskk27
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!