Hulp gezocht: demonteren GTI Grill 6R

• Onderwerp starter Onderwerp starter Windkracht13
  • Startdatum Startdatum
W

Windkracht13

Begint erop te lijken, dat ik echt 2 linkerhanden heb,hahahaha.

Ik wil mijn GTI embleem vervangen voor een zwart exemplaar, maar de grill komt niet los.
- schroeven eraf, met je hand tussen grill en koplamp, dan zou je 'm voorzichig naar je toe kunnen trekken.
(Dit volgens de handleiding, maar dat is een blue motion grill)

Ik kan 'm niet naar me toe trekken, het lijkt wel, of deze ook vastzit aan de bumper :shock:
Heeft iemand met een GTI dit al eens heeft gedaan?

Ikke niet weet :mrgreen:

Begint erop te lijken, dat ik echt 2 linkerhanden heb,hahahaha.

Ik wil mijn GTI embleem vervangen voor een zwart exemplaar, maar de grill komt niet los.
- schroeven eraf, met je hand tussen grill en koplamp, dan zou je 'm voorzichig naar je toe kunnen trekken.
(Dit volgens de handleiding, maar dat is een blue motion grill)

Ik kan 'm niet naar me toe trekken, het lijkt wel, of deze ook vastzit aan de bumper :shock:
Heeft iemand met een GTI dit al eens heeft gedaan?

Ikke niet weet :mrgreen:

In het midden bovenaan de grill zitten 4 lipjes waarmee hij vastklikt, normaal zou je 4 ronde uitsparingen moeten hebben waar je met een schroevendraaier de grill wat kan losklikken, dan zoals in de handleiding..

Grtz

Moet er hetzelfde af kunnen komen. Had mijn Highline grille (nadat ik die eraf had gehaald, met het sneuvelen van 1 bovenklipje) het even naast de GTI grille gelegd. Is identiek, dus methode volgens de handleiding is in principe te doen.

Heb inderdaad de 4 bovenste lipjes los kunnen krijgen.
Maar de onderkant blijft toch echt vastzitten aan de bumper. Heb echt geen idee hoe dat vast zit.

Maar ik heb via de bovenkant van de grill genoeg ruimte, kon met een schroevendraaier het GTI embleem eraf krijgen.
Deze is nu vervangen voor een mat zwarte...IMAG0069.jpg

Mooi zo, alleen raar dat de grill niet loskomt.. Anders bumper wat afplakken en toch wat kracht zetten en wringen, desnoods koplamp ff demonteren.. IK had dit in begin ook, maar eens ie er eenmaal uit is geweest en met de juiste techniek, duurt het mij nog 2min..

Grtz

Dat is zeker raar... Zag echt de bumper mee bewegen,schrok me dood...
Maar goed, ik had net genoeg ruimte, anders was het schroeven geblazen van de koplamp.

Jammer van de gare foto, in het echie ziet het er een stuk beter uit.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!