Nee ik wil hem op de constante voeding, maar ben a technischWat is het probleem,
Het is toch één kwestie van in je 12v aansteker drukken en hij werkt?
Regio Apeldoorn/Zwolle reisafstand is het probleem nietVertel eens waar je woont en hoever je er voor wilt rijden.
Een garage kan dit trouwens ook doen..
Thnx, net bekeken en ga ik nooit uitkomenIk heb het zelf gedaan, met dezelfde dashcam, met behulp van deze handleiding:
Is dat niet bij de pro versieDit model heeft een bewegingsensor en kan aanrijdingen detecteren wanneer de auto geparkeerd is, wanneer constant aangesloten met een voeding die de accu tegen leeglopen beschermt.
Klopt kost mij €100Even een plaatselijke garage opzoeken, er zijn vast genoeg die het voor je willen doen aangezien het niets voorstelt.
Als ik dat kon had ik hier geen hulp gevraagdJe zou hem zelf van een zekering onder bij je stuur kunnen aftappen. Kabel naar boven langs de A-stijl, onder de hemel naar de plek waar je je dashcam wilt hebben.
Klopt kost mij €100
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.