Iemand met 40/30?

Ik heb een polo 6R en heb vandaag 40voor/30achter verlagingsveren besteld van AP vroeg me af of iemand dit ook had en ook een foto heeft?
R20 bumper heb ik ook al dynamische spiegel knipperlichten, led kentekenverlichting & coming/leaving home komen allemaal ook binnen 3 dagen thuis

weet er iemand ook in omgeving limburg iemand die gaten kan maken voor de koplamp sproeiers? Anders ga ik ze namelijk uitschakelen.
 

Bijlagen

  • F7B36EE2-DF90-47BB-B136-CE3C30964715.jpeg
    F7B36EE2-DF90-47BB-B136-CE3C30964715.jpeg
    2.3 MB · Weergaven: 70
Volkswagen  Polo 6R 
Ik zou geen gaten maken voor de koplampsproeiers in de R20 bumper. Doodzonde imo.
 
Seat  Arona 2020 
Dat ziet er goed uit kaan. Wel eventjes wat foto’s als je bumper er op zit?
Zeker! Zeer waarschijnlijk post ik morgen een foto heb vandaag de dynamische knipperlichten erop gezet de coming home leaving home ook ben nu alleen aan ‘t wachten op de verlagingsveren en de led kentenverlichting
 
Volkswagen  Polo 6R 
Zo. Gelijk en dikke polo mooi man. Wat is de volgende stap????
Ik ben aan ‘t wachten op de verlagingsveren gaat voor 4cm omlaag en achter 3cm wel op orginele schokdempers. Dan vind ik ‘t voor deze maand genoeg uit gegeven aan de polo. Aankomende maand ik wil de achterbumper wisselen en een dakspoiler erop zetten, ik zag nog een leuk set koplampen audistyle 2e hands maar ik moet me inhouden
 
Volkswagen  Polo 6R 
Als je de Polo gaat verlagen zou ik in ieder geval aan de voorkant de schokbrekers ook vernieuwen, je veerpoot moet nu toch uit elkaar. Dan ga ik er van uit dat nu nog de originele er onder zitten.
 
Seat  Arona 2020 
Als je de Polo gaat verlagen zou ik in ieder geval aan de voorkant de schokbrekers ook vernieuwen, je veerpoot moet nu toch uit elkaar. Dan ga ik er van uit dat nu nog de originele er onder zitten.
Zou ik zeker wel doen met zoveel verlaging, neem aan de voorkant gelijk verkorte schokbrekers. Wat @Sal zegt, alles moet toch al open, kun je net zo goed gelijk preventief vervangen.
 
Volkswagen  Polo 6R 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Als je de Polo gaat verlagen zou ik in ieder geval aan de voorkant de schokbrekers ook vernieuwen, je veerpoot moet nu toch uit elkaar. Dan ga ik er van uit dat nu nog de originele er onder zitten.
Doe je dit niet, kan je ze wellicht kort daarna vervangen omdat ze dan kapot gegaan zijn.
Ik denk dat je voor nog geen 200€ nieuwe dempers voor en achter heb
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Als je de Polo gaat verlagen zou ik in ieder geval aan de voorkant de schokbrekers ook vernieuwen, je veerpoot moet nu toch uit elkaar. Dan ga ik er van uit dat nu nog de originele er onder zitten.
Na mijn mening zijn er geen betere schokdempers dan orginele schokdempers als je toch goeie wilt zit je al boven de 5/600euro
 
Volkswagen  Polo 6R 
Na mijn mening zijn er geen betere schokdempers dan orginele schokdempers als je toch goeie wilt zit je al boven de 5/600euro
Bilstein, Monroe, Koni, Sachs, etc. doen niet onder voor een originele schokbreker. Voorkant nog geen €60,00 per stuk, achter €50,00 per stuk. (Winparts, Autodoc). VW fabriceert geen "originele schokbrekers", als ik het goed heb, wordt af fabriek Sachs gemonteerd. Het is een advies wat men hier deelt, uiteindelijk bepaal je zelf wat je laat doen. Straks heb je een verlaagde Polo en slaan bij elke oneffenheid of drempels je schokbrekers door. Bij een Polo Diesel uit 2011 vind ik dat "verkeerde zuinigheid".
 
Seat  Arona 2020 
De originele OEM/Sachs schokdempers vind ik niet veel soeps, zowel qua rijcomfort als duurzaamheid. Zeker met een verlaagde auto zijn ze zo stuk en hangen ze op de bumpstops.

Oneens, op mijn 9N heb ik altijd alleen een Eibach Pro verlaginsveren set gehad, de schokdempers moesten bij 210.000km vervangen worden (voornamelijk achter) en zaten er op vanaf dat de auto 79.000km had gelopen.

Dat de wegligging stukken beter wordt van andere dempers is zeker wel waar ja.
 
Oneens, op mijn 9N heb ik altijd alleen een Eibach Pro verlaginsveren set gehad, de schokdempers moesten bij 210.000km vervangen worden (voornamelijk achter) en zaten er op vanaf dat de auto 79.000km had gelopen.

Dat de wegligging stukken beter wordt van andere dempers is zeker wel waar ja.
Dat kan inderdaad met een kleine 2,5/3,0 cm verlaging. Maar met 4 aan de voorkant wordt het even een ander verhaal denk ik....
 
Volkswagen  Polo 6R 
Ik weet niet zeker meer, maar dit is toch meer dan 30mm?

78cbb5be-8ad7-43a1-91d0-267ecb884907.jpg
 
Bilstein, Monroe, Koni, Sachs, etc. doen niet onder voor een originele schokbreker. Voorkant nog geen €60,00 per stuk, achter €50,00 per stuk. (Winparts, Autodoc). VW fabriceert geen "originele schokbrekers", als ik het goed heb, wordt af fabriek Sachs gemonteerd. Het is een advies wat men hier deelt, uiteindelijk bepaal je zelf wat je laat doen. Straks heb je een verlaagde Polo en slaan bij elke oneffenheid of drempels je schokbrekers door. Bij een Polo Diesel uit 2011 vind ik dat "verkeerde zuinigheid".
Ik zal d’r naar kijken auto word pas de 20e verlaagd dankjewel!
 
Volkswagen  Polo 6R 
@Kaan6R achter schokbrekers vervangen is later geen extra werk, maar als de voorpoten nu uit elkaar worden gehaald om de auto te verlagen, kan je beter wel de schokbrekers gelijk meenemen.
 
Seat  Arona 2020 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!