Imitatie xenon lamp geeft storing!

Dag allemaal,

Even het volgende: ik heb een polo met orgineel hallogeen h7 koplampen. Ik vondt het niet mooi dus ging voor een imitatie bi xenon look set. Kosten c.a €450 inclusief h7 led units erin. Vrij prijzig maar was voor mij niet waard origineel in te bouwen. Knipperlicht gaf storingen maar dat is verholpen met weerstandjes. Nou heb ik hetzelfde met de stadslicht. In de 0 stand geeft die geen storingen maar in stadslicht of dimlicht wel. De witte puntjes die dimmen op alle standen behalve 0. Dat geeft de storing. Helaas is het niet te verhelpen met vcds of weerstandjes. Weet iemand iets? De zaak van waar ik ze heb wilt ze wel terugnemen als ik het niet kan oplossen. Ik wil misschien overstappen naar origineel xenon/led maar ik weet niet zeker of dat goed te doen is ZONDER hoogteregeling. Weet iemand iets misschien? De auto heeft overigens geen start/stop of xenon origineel.

Bijlagen

• IMG_2265.jpeg
    IMG_2265.jpeg
    397.2 KB · Weergaven: 29
Volkswagen  Polo 6r 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!