Iemand die stoelverwarming kan plaatsen? Of PDC?
Het setje heb ik zelf :
Het setje heb ik zelf :
Bijlagen
Volkswagen
Polo
1.2
Is de bumper van een polo eigenlijk ook voorbereid zodat je weet waar de gaten moeten komen?
Je zitten vanaf de binnenkant markeringenIs de bumper van een polo eigenlijk ook voorbereid zodat je weet waar de gaten moeten komen?
Nee, achter..Voor bumperverwarming?
Dat klopt, maar ik ga niet op me vrije avonden of zaterdagen bij beunen(zo leuk klusje is het niet haha)@Robin-1991 staat nog vers in je geheugen toch, stoelverwarming?
Ik wil het wel doen, heeft je bumper al PDC gaten? Als je deze achteraf erin boort kan het zijn dat je lak een beetje beschadigt rond de gaten, houd daar rekening mee.
Zo heb ik het ook gedaan. En de laatste millimeter heb ik van buitenaf geboord. Mijn vader is vrachtwagenchauffeur.Tip van een pianobouwer (mn pa) boor in het center van de markering een klein gaatje, plak schilderstape over het gat en boor heeeeeeel langzaam het grote gat voor de sensor! je lak zal niet beschadigen en/of "chippen"
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.