Inbouwmeters

Mikkie30

Bekend lid
Ik heb een idee maar wil graag jullie mening of het mogelijk is en of het misschien al is uitgevoerd.
ik wil de inbouwmeters (turbo druk, oil temp, etc) van de nieuwe Beetle inbouwen. Zoals dit

2012-volkswagen-beetle-9.jpg

de onderdelen zijn wel,los te krijgen, maar heeft iemand een idee hoe het zit met de voelers en moet er software matige aanpassingen worden gedaan?

heeft iemand de dashboard al eens open gehad en zal er voldoende ruimte zijn?
alvast bedankt

Audi  8V 
http://forum.mypolo.nl/polo-v-6r/7348-extra-tellerunit-mogelijk.html?highlight=beetle

hier was al eens een draadje over
het grootste probleem is volgens mijn de klokjes netjes te integreren in je dashboard
grt donna

Kijk! Ik ben niet de enige met dit idee! Ik denk eerder dat het meer het "lef hebben" om een gat in je dash te zagen is. Maar zal altijd wat afwijken van origineel. Ook heb je onder de dash wat ruimte nodig. Thnx voor het draadje.

Zal gewoon canbus zijn dus is wel uit te lezen. Als je een Bluetooth obd module hebt kan het ook via smartphone/tablet ;)

Dat is het gedeelte waar ik zelf geen ervaring in heb. Maar daar moet ik me dan ff verder in verdiepen. Lijkt me wel een super project.

Laatst bewerkt door een moderator:
Audi  8V 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!