interieur Polo 9n3 veranderen makkelijk?

Beste,

Ik heb nu een licht grijs interieur gedeeltelijk dan. nu wil ik de grijze onderdelen vervangen voor zwarte is dit makkelijk te doen? het is eerst nog een even oriënteren maar als dit makkelijk te doen is en de kosten zijn niet skyhigh wil ik het zeker gaan doen.. Vind die licht grijze stoelen nogal besmettelijk voor vlekken en dergelijke

zo ziet het er nu uit:

vyn9j-1.jpg


vyuoia-1.jpg


9arbs6-1.jpg


Waar moet ik allemaal rekening mee houden om te vervangen?

Kijk niet naar de bende die nu in de auto ligt word van t weekend weer opgeruimd :lol:
 
Heb je de donkere onderdelen reeds in u bezit of weet je de prijzen er al van? Persoonlijk zou ik daarmee beginnen. Zoals Starsky zegt, je kan alles vervangen. Ik had een Polo 9N en had er een 9N3 GTI interieur ingestoken. Sommige stukken zijn gemakkelijker dan andere maar als het de eerste keer is moet je wel even zoeken en geduld hebben.
 
Of een goedkoop 9n3 interieur proberen op de kop te tikken, wellicht bij een sloper, ebay, P&P of VAGparts. De stoelen blijven altijd een investering, maar vergeet niet dat je altijd nog geld terug krijgt van je huidige interieur. Persoonlijk zou ik de rest van de dashboard onderdelen overal vandaan verzamelen en zo langzaam beginnen om het leuk te houden. VAG auto's zijn in ieder geval een bouwpakket dus alles is relatief eenvoudig te vervangen ;) .
 
Het valt altijd tegen wat je voor je oude interieur krijgt... Heb toen mijn interieur gewisseld voor dat van een sportline maar mijn oude interieur is uiteindelijk op de stort beland. Zoveel gezeik om een paar tientjes. Triest misschien maar meerdere keren gehad dat ik thuis bleef omdat mensen het op zouden halen en gwn niet opkwamen dagen of een 10 min van te voren af melde met een mailtje...

Hoop dat jij dan meer succes hebt met de verkoop.
 
Het stelt allemaal niks voor, paar schroefjes wat klikken en klaar.

Mijn interieur heb ik uiteindelijk voor 75 euro incl inbouw bij een skoda fabia erin geschoefd
 
Ik zit te twijfelen om een leer corrado interieur in de polo te zetten.. Het ziet er sjeik uit en het is een leuke uitdaging afmetingen van de achterbank komen goed in de richting iemand nog ideeen?
 
Ik vind een GTI interieur wel heel erg mooi voor in mn Polo alleen wil ik niet overal GTI hebben staan want het is namelijk geen GTI en dat vind ik dan nep.. Ik ben druk opzoek naar een interieur eerst 1 vinden dan kan ik het andere er pas uitslopen
 
michaeltjeh1 zei:
Ik vind een GTI interieur wel heel erg mooi voor in mn Polo alleen wil ik niet overal GTI hebben staan want het is namelijk geen GTI en dat vind ik dan nep.. Ik ben druk opzoek naar een interieur eerst 1 vinden dan kan ik het andere er pas uitslopen

GTI staat alleen vermeld op de voorzetels en die chroom badge op de GTI stuur. Voor de rest nergens anders ;)

Paar foto's om u een idee te geven:

Deurpanelen en vloermatten werden nadien custom gemaakt en gti gordels stonden er niet in.

http://img388.imageshack.us/img388/811/photo0064uv1.jpg

http://img384.imageshack.us/img384/4462/photo0062ua8.jpg
 
je interieur opnieuw laten bekleden zal niet goedkoper zijn dan een stoffen setje vervangend,
enkelt als je leer wilt zal t goedkoper zijn.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!