Interieur reinigen

desmanian

Nieuw lid
ik heb een vraagje mbt ons interieur

heeft iemand tips en producten om dit goed schoon te maken?
er zitten nogal wat vlekken in van de kids.
ook vanwege het feit dat ze met kletsnatte kleding op de stoelen hebben gezeten en er daardoor wat kringen zijn ontstaan

de kleur van de bekleding (vind ik) niet de makkelijkste om schoon te houden.... op de papieren staat geel maar ik vind het meer licht groen

vw  cross polo 
met een stoomcleaner is het mogelijk om je interieur weer heel netjes te krijgen (op mijn tiktok heb ik laatst een video gemaakt over mn kever interieur @midianvh)

Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk| 
met een stoomcleaner is het mogelijk om je interieur weer heel netjes te krijgen (op mijn tiktok heb ik laatst een video gemaakt over mn kever interieur @midianvh)

Gaaf filmpje zeg! Dat er nog zo veel troep uit de bekleding kan komen :eek:.
Welke machine heb je hiervoor aangeschaft? Ik heb namelijk ook nog wel wat rare vlekken in het interieur.....
En heet het overigens geen 'Extractor' ipv een stoomreiniger?

Mooie auto trouwensBig Grin

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R 
Dit apparaat had mn zwager gehuurd bij Boels. Aangezien hij de machine voor de hele dag had gehuurd, mocht ik m ook ff gebruiken voor mn autootje!

Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk| 
Gaaf filmpje zeg! Dat er nog zo veel troep uit de bekleding kan komen :eek:.
Welke machine heb je hiervoor aangeschaft? Ik heb namelijk ook nog wel wat rare vlekken in het interieur.....
En heet het overigens geen 'Extractor' ipv een stoomreiniger?

Mooie auto trouwensBig Grin
Dankje! Heb ergens op dit forum ooit een post gemaakt waarin ik de auto heb voorgesteld!

Ik zal verder niet te veel meer afdwalen van het onderwerp.
Ik had hem al eens gelezen ja, echt gaaf! Big Grin

On topic:
Ik heb zelf interieurreiniger van StiptPolishPoint gekocht. Voornamelijk om het stuur weer een ‘matte’ afwerking te geven, was erg verrast over hoe knap het er weer uit kom te zien. Heb in de bijlage even een before and after foto van m’n vader zijn auto gezet en wat foto’s van de mijne (niet op de troep in die van mij letten, ik was hem aan het schoonmaken :mrgreen:)
Of het ook werkt voor vlekken in de bekleding durf ik niet te zeggen, leek mij handiger om dat met zo’n extractor te doen.

Bijlagen

• 4F5E8437-CCEF-429B-A4C5-E0EF8D6A8E60.jpeg
    4F5E8437-CCEF-429B-A4C5-E0EF8D6A8E60.jpeg
    1.3 MB · Weergaven: 30
  • 6F8136B7-FB64-4C93-9182-A7B45D8A7E6F.jpeg
    6F8136B7-FB64-4C93-9182-A7B45D8A7E6F.jpeg
    327.3 KB · Weergaven: 30
  • 8AC3D6DA-07C8-467E-BB78-6782E454C476.jpeg
    8AC3D6DA-07C8-467E-BB78-6782E454C476.jpeg
    458.8 KB · Weergaven: 27
  • E19CC691-DE90-4E6D-89A7-B0F87ACB9F6B.jpeg
    E19CC691-DE90-4E6D-89A7-B0F87ACB9F6B.jpeg
    1.6 MB · Weergaven: 28
Volkswagen  Polo 6R 
Voor het reinigen van bekleding: Koch Chemie Pol Star. Dient wel verdund te worden en kan inderdaad met een extractor schoongemaakt worden.
Voor het reinigen van het interieur: P&S Xpress Interior Cleaner; het beste wondermiddel mijns inziens. Kan gebruikt worden om dashboard, stuurwiel schoon te maken, maar zeker ook de instaplijsten.

Volkswagen  Polo 6C 2014 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!