Irritatiepuntje den top. Wie weet raad?

Delex

Actief lid
Ik heb dus echt een irritatiepunt van jewelste:

Als ik mijn iphone via de USB aansluit, werkt alles perfect. Muziekje noem het maar op, maar zodra ik een spraakmemo/filmpje open, werkt het 2 seconde en dan pauzeert deze gelijk. Dit geld ook via Youtube.

Op mijn stuur doet een nummer terug het wel, maar als ik een de knop volgend nummer indruk, stopt Spotify en pakt hij automatisch een nummer uit mijn Libary (ik heb er 1 in zitten, want anders herkent ie mijn telefoon niet als mediaspeler)

Ik heb een Polo 6C1 (Discover Media Gen 2)

Iemand hier een oplossing voor?!

Volkswagen  Polo 6C1 
Heb dit probleem ook, komt omdat de geluidvolumes echt voor elke applicatie ofzo anders lijkt. Je probleem met nummer uit een library heb ik weer niet.

Volkswagen  X 
Heb dit probleem ook, komt omdat de geluidvolumes echt voor elke applicatie ofzo anders lijkt. Je probleem met nummer uit een library heb ik weer niet.

Ja bloed irritant. Als ik dan op volgende klik krijg ik een zieke oorverkrachting van mijn Libary muziek. Niet te zuinig.... Hij gooit ook ineens het volume op 0 op de radio. Draai ik die iets op dan begint gelijk mijn muziek af te spelen ipv het fragement of iets.

Hoe gaat dit met Bluetooth want zo heb ik het en geen problemen?

Daar is het probleem niet (bekend). Dit ga ik even testen zo ;)

Volkswagen  Polo 6C1 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!