Jay’s 6R

Mooie polo! Om terug te komen op je vraag over de wiper delete, deze kan je naderhand steeds terug plaatsen allen moet je de silicoon dan los maken en stekkers van je ruitenwissermotor weer inklikken. Maar zonder is echt stuk strakker ;)

Even over je gasveren onder de motorkap, heb je deze zelf vervangen en is dat makkelijk te doen? Heb ze ook liggen maar dan moet je de originele boutjes los doen toch? Heb je dan geen kans dat de motorkap beetje verschuift en niet meer 100% juist zit?
Wiper delete ga ik niet doen, ik gebruik hem teveel!
Zelf gedaan, Is makkelijk te doen. Inderdaad je hebt kans dat je de motorkap iets verschuift wanneer je die boutjes loshaalt en vervangt met de boutjes van de gasveren. Zolang je met z'n 2en bent is het makkelijker. Je kunt ze naderhand natuurlijk weer loshalen en de motorkap rechtzetten mocht deze scheef staan. Succes!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Gijs97
Nou, 250 euro lichter. Had weer storing, dus toch maar naar de dealer gegaan. Bleken er 5 in te zitten. Turbolaaddruk 1, koolstoffilter 2 en 4e cilinder overslag 2. Uitgelezen, oplossing was een update voor mijn motorregelapparaat. Geen storingen meer teruggevonden na proefrit van de monteur.
Al last gehad van vermogensverlies @Turbolaaddruk?
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
4hB0mvD.jpg
Dovske
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!