JD tuningsmodule voor de 1.2 TSI 90 pk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Plug and drive. Werkt prima. Uiteraard van de kwaliteit die we van JD mogen verwachten.

Ideaal voor in een leaseauto of tijdens de fabrieksgarantie. Kost 10 minuten om aan te sluiten of te verwijderen. Laat absoluut geen sporen na en je eigen computer is niet gewijzigd.

Doe een realistisch bod, iets in de buurt van 300 euro ofzo

Voor:

Na:

Vergelijk:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Doet deze het ook op de 105 TSI ? ik vraag me af of er hele andere software in zit

Edit:

Ik heb JD gebeld en deze is wel te gebruiken op de 105 TSI maar er zit wel degelijk andere software in. Het zou raadzaam zijn om deze module dan te laten herschrijven voor ongeveer 100 Euro
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het klinkt wel interessant, heb je misschien foto's? Ben namelijk wel erg benieuwd hoe en waar je dit moet installeren.
En wat is de reden dat je hem weg doet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het klinkt wel interessant, heb je misschien foto's? Ben namelijk wel erg benieuwd hoe en waar je dit moet installeren.
En wat is de reden dat je hem weg doet?

Hij ligt in de schuur en mij auto staat er voor, dus even een foto van een Ventura module, ziet er ongeveer hetzelfde uit.

VenturaChip_Tuning_Module.JPG


Aan je motorblok zitten op verschillende plaatsen stekkers, daar zet je deze module tussen. Meer niet, 10 minuten werk.

Ik zal bij JD even de installatie handleiding opvragen.

De module komt uit de Polo van mijn vrouw en moest er uit voor een update aan de auto bij de dealer. Op die manier kunnen ze nooit moeilijk doen over garantie. Daarna is hij er eigenlijk nooit meer in terug gegaan, mijn vrouw hoefde niet meer overal als eerste weg te zijn lol Nu ligt de module te verstoffen in de schuur en dat is ook zonde als ik er iemand anders nog een pleier mee kan doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!