Voorstellen Jeroen stelt zich voor

Goedemiddag

Ik ben Jeroen, woonachtig op voorne putten.

Sinds vandaag in het bezit van een 2010 Polo 1.4 comfortline.

Auto wordt gebruikt als 2e auto.

Er moeten een paar puntjes aangepakt worden.

Abs, esp en bandenspanningslampje branden. Middelste ventilatie roosters geven geen lucht en auto zweet een beetje olie.

Dit zal ik zelf allemaal oplossen, ik ben in het bezit van een hobbyruimte incl brug.

Ik zal met de tijd wat vragen stellen in het technische gedeelte.

Groet
Jeroen
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen Polo  6R  1.4 
Thanks all.... de auto is nu nog vies (op de foto) Dat komt omdat ik hem zo van de vorige eigenaresse hebt overgenomen en ik wilde eerst even alle technische puntjes oplossen. Daarna neem ik hem even onderhanden. Even lekker wassen poetsen en de stoelen en bank eruit om hem daaronder goed te kunnen stofzuigen. Want ondanks dat het een wat ouder autootje is, moet hij wel gewoon lekker fris en netjes zijn.
 
Volkswagen Polo  6R  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!