Voorstellen Jorie

Jorie

Bekend lid
250
178
59
Hi,

Ik ben al een tijdje actief op het forum en like hier en daar nog wel even een reactie, maar heb mijzelf nog nooit voorgesteld.

Mijn naam is Jorie (Jor), 22 jaar en woonachtig in Purmereutel.
Ik rij momenteel in een Polo 6R 1.2 TSI welke ik heb laten chippen bij de heren van VAGTechniek.
Gister tijdens mijn ochtendritueel (sigaretje en een bak koffie) ben ik gestart met het oriënteren voor een andere Polo, waarbij mijn ogen bijna gelijk stuitte op een BlueGT.
Direct gebeld met de dealer, met een uurtje op locatie even een proefritje en was ik opslag smoorverliefd. :relieved:

Aanstaande donderdag mag ik mijn kindje rond 12:00 ophalen. :)

Er zijn wat kleine dingetjes wat ik er aan wil gaan doen, zoals:
Ramen blinderen
2 sierstukken voor de uitlaat
En ik zit te denken aan de 6C Highline koplamp units

Suggesties zijn altijd welkom !


21880601-817C-435A-B883-6B1077E6910B.jpeg8E05094D-8E3C-405E-B020-3CA8C3DBA1DB.jpeg


Grtz !
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
Proficiat met je mooie BlueGT. Wat zijn 6C Highline koplamp units? Bedoel je ledverlichting? Een BlueGt heeft standaard Xenon verlichting, als ik het goed heb.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Jorie
Proficiat met je mooie BlueGT. Wat zijn 6C Highline koplamp units? Bedoel je ledverlichting? Een BlueGt heeft standaard Xenon verlichting, als ik het goed heb.
Dank ! Ik zou niet weten of ze allemaal standaard geleverd zijn met Xenon, denk dat ik bij halogeen blijf alleen dan met andere units erin. Foto hier beneden :)
 

Bijlagen

  • DF944725-83E0-49B2-8285-AD360EBA3D0E.jpeg
    DF944725-83E0-49B2-8285-AD360EBA3D0E.jpeg
    109.4 KB · Weergaven: 29
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
Dank ! Ik zou niet weten of ze allemaal standaard geleverd zijn met Xenon, denk dat ik bij halogeen blijf alleen dan met andere units erin. Foto hier beneden :)
Mooie Polo. Dsg of schakel?

Persoonlijk zou ik dan de h7 in laten zitten, die jij nu hebt. Die foto van de koplampen zijn ook halogeen.

Standaard zijn de Gt geleverd met bi xenon koplampen, mits je geen mistlampen hebt.
Dus met mistlamp, halogeen.

De full led 6c Lampen zullen gaaf staan. Wel prijzig.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: Jorie
Welkom Jor!
Als je op zoek gaat naar de eindstukken, die van de Yeti passen 100% en zijn een stuk betaalbaarder. Onderdeelnummer is 5L0071910
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Jorie
Mooie Polo. Dsg of schakel?

Persoonlijk zou ik dan de h7 in laten zitten, die jij nu hebt. Die foto van de koplampen zijn ook halogeen.

Standaard zijn de Gt geleverd met bi xenon koplampen, mits je geen mistlampen hebt.
Dus met mistlamp, halogeen.

De full led 6c Lampen zullen gaaf staan. Wel prijzig.
Het is een Dsg, wie weet ga ik nog even kijken voor die ledjes dan!
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!