Jouw auto in de vrieskou

Thomaskol

Bekend lid
Goedendag dames en heren,

Misschien leuk om in dit topic foto’s van de Polo in de vrieskou te posten; dus hoe je de Polo (of je andere auto) ‘s ochtends vroeg of ‘s avonds laat, of wanneer dan ook tijdens de vrieskou aan treft!

Hier mijn bolide in de vrieskou!

Ik ben benieuwd naar jullie foto’s! ;)

87477567-AFA0-4D36-853C-85ED1EF57826.jpeg

Volkswagen  Polo 6C 2017 
Nou dan zal ik eens wat toevoegen. Nog niet echt zichtbaar in de vrieskou, maar hier dus mijn Polo op dezelfde (Audi) wintervelgjes als de A1 naast me.
Staat mijn Polo een stuk beter al zeg ik het zelf :mrgreen:

Bijlagen

• winterbandenpolo.jpg
    winterbandenpolo.jpg
    3.2 MB · Weergaven: 57
Volkswagen  Polo AW 
Nou dan zal ik eens wat toevoegen. Nog niet echt zichtbaar in de vrieskou, maar hier dus mijn Polo op dezelfde (Audi) wintervelgjes als de A1 naast me.
Staat mijn Polo een stuk beter al zeg ik het zelf :mrgreen:
de audi A1 velgen staan inderdaad erg goed onder de polo. Ik heb een vergelijkbare uitvoering polo, maar dan van wat ouder :) (2018) wellicht staan deze ook mooi onder de mijne.

Volkswagen  Polo AW (2G) 
Goedendag dames en heren,

Misschien leuk om in dit topic foto’s van de Polo in de vrieskou te posten; dus hoe je de Polo (of je andere auto) ‘s ochtends vroeg of ‘s avonds laat, of wanneer dan ook tijdens de vrieskou aan treft!

Hier mijn bolide in de vrieskou!

Ik ben benieuwd naar jullie foto’s! ;)

87477567-AFA0-4D36-853C-85ED1EF57826.jpeg
ik voeg straks ff een picca toe.

Volkswagen  Polo AW (2G) 
Mijn Kever heeft een hekel aan de vrieskou, de startmotor krijgt de motor zelf amper rond. Geeft wel een hele gave koudstart! Helaas nog geen foto/videomatteriaal aangezien de Kever nu lekker warm, hoog en droog op de brug in de werkplaats staat te wachten!

Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk| 
Mijn Kever heeft een hekel aan de vrieskou, de startmotor krijgt de motor zelf amper rond. Geeft wel een hele gave koudstart! Helaas nog geen foto/videomatteriaal aangezien de Kever nu lekker warm, hoog en droog op de brug in de werkplaats staat te wachten!
Ah, maar beter dat hij daar staat. Het is nu ook niet heel koud meer natuurlijk.

Volkswagen  Polo 6C 2017 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!