Kabel Aliexpress

Als je meer wilt vern**ken dan je lief is ;)

Wil je dingen aanpassen voorjezelf ga dan gewoon even langs iemand met kennis (bijv. @Rainesh )! Betaal je nagenoeg hetzelfde, hebben verstand en je verkloot niets.
Als je er zelf “geld” aan wilt verdienen zou ik zeker een echte kopen.

Volkswagen  Polo AW 
Werkt goed.(bij mij)
Als je er geen verstand van hebt.
NIET DOEN!
En met een Ali kabel loop je risico dat het fout gaat.
Weet wat je doet

Volkwagen  E golf 2018 
Volgens mij heeft me broer nog zootje liggen, nieuwste versie pb maar

(niet org maar wel knap) werk er al jaren mee nog nooit gelul gehad dat er iets fout ging.

Volkswagen  Polo 6r 
Zoals hierboven beschreven weet wat je doet en als je iets doet, maak dan eerst een backup van je oude instellingen zodat je in geval van foute coderingen alles kan terugzetten.

Seat  Arona 2020 
Volgens mij heeft me broer nog zootje liggen, nieuwste versie pb maar

(niet org maar wel knap) werk er al jaren mee nog nooit gelul gehad dat er iets fout ging.

Daarna wel eens aan een echte kabel gehangen?

de ervaring hier was ook prima! Tot ik hem aan een echte kabel hing :oops:
Zaten allemaal fouten in, heeft ff geduurd om het weer “schoon” te krijgen.

Volkswagen  Polo AW 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Daarna wel eens aan een echte kabel gehangen?

de ervaring hier was ook prima! Tot ik hem aan een echte kabel hing :oops:
Zaten allemaal fouten in, heeft ff geduurd om het weer “schoon” te krijgen.

Jaa wel paar keer gedaan! reden ook om te kijken of alles goed gaat. maar even goed backup maken is nooit verkeerd.

Volkswagen  Polo 6r 
De china kabels zijn helaas niet geschikt voor de laatste modellen Polo's. Veel dingen die verkeerd gelabeld zijn etc. Zonde om daar je geld aan uit te geven en dan het risico dat je je auto verkloot.

Audi  A3 8V Limousine Facelift 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!