Kabel via kentekenverlichting

Na de geweldige hulp hier bij mijn poging een kabel van de motorruimte naar binnen te krijgen (http://www.mypolo.nl/forum/polo-v-6r/5856-nieuwe-r-line-kabel-trekken-motorruimte-binnen.html) leg ik deze ook hier even voor :)

Ik wil graag via kentekenverlichting een kabel naar binnen krijgen (achterbak). Kentekenverlichting komt er zeer makkelijk uit, maar hoe pak je een doorgevoerde kabel vervolgens op? Via de andere kant zou eventueel ook te proberen zijn, maar heeft hetzelfde probleem.

Onhandig als ik ben, demonteer ik liever niet de complete achterbumper van m'n net nieuwe r-line :shock: Idealiter moet de kabel iets omhoog richting het linker achterlicht, daar kan je namelijk zo bij.

Iemand die dit al gedaan heeft?
 
Ok, voortaan eerste proberen :oops: Voor iedereen die bovenstaande wilt: als je een kabel door het gat van de verlichting haalt en naar beneden duwt, dan kan je deze oppakken door je vingers door de ventilatieroosters (of wat is het?) bij de reserveband te doen. Je voelt de kabel dan vanzelf :)
 
Zeker! Stick Out Tongue Ik heb ze er ook op zitten hoor :mrgreen:
Misschien is het overbodige luxe maar het is wel makkelijk hoor. Als je achteruit rijdt en er staat een klein paaltje dan is het echt wel handig.
Groot gelijk dat je het inbouwt, je wilt je nieuwe auto natuurlijk wel heel houden. En zo te horen is het makkelijk ook achteraf in te bouwen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!