Kabel voor stadslicht altijd aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

iichel

Exclusive lid
13,134
4
8,166
283
Nieuwe kabel.

Wat doet het? Schakelt je stadslicht (koplampen) naar altijd aan.
Ik had deze kabel in gedachten voor mijn lampen ombouw project, maar ik heb uiteindelijk voor een andere oplossing gekozen.

1 kabel naar de accu
10 pin halogeen stekker man + vrouw, links + rechts.

Merk is Dectane, de electronica is naar Duitse standaard (geen chinese componenten).

Werkt icm coming home/leaving home.

Prijs 25,-

Als je deze aansluit op een oem bi xenon koplamp. Kan je dan ook grootlicht seinen als de lichten uit staat stand 0 ? Dus als alleen je DRL leds branden zonder dimlicht.

Zoja heb ik interesse!

Heb je er een foto van?

Hoi,

Dat zou ik echt niet weten.

Deze kabels laten de koplampen continu denken dat het stadslicht brandt.
Als je kunt seinen met de lampen op stand 1 (parkeerlicht / stadslicht) zou het misschien kunnen.

Aangezien je, als ik het me goed herrinner, met adapters xenon hebt (10 naar 14 pin) passen ze in ieder geval wel op je bekabeling.

Ik kan het niet voor je testen omdat ik full LED verlichting heb ingebouwd met aparte groot licht lampen.

Dectane levert ze standaard mee met hun Dayline bi-xenon koplampen. Die lampen kunnen wel seinen bij groot licht.

Hier een foto:

7QAjxAc.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!