Kabelboom regensensor VW polo

Ik heb recent bij een demontagebedrijf een regensensor voor 35E op te kop weten te tikken. Helaas geen kabelboom beschikbaar. Ik heb even rondgekeken en kan niet zo snel een (web)shop vinden die de kabelboom voor de polo AW los aanbiedt, wel voor alle andere polo modellen etc.. Heeft iemand hier een adresje voor?
 
VW  Polo AW bj 2018  1.0 tsi 90pk 
update: ik heb van kufatec begrepen dat ik geen nieuwe kabelboom nodig heb omdat ik al een lichtsensor in mijn auto heb en dus is het een kwestie van het vervangen van de sensor. Kent iemand een goed zaak in omgeving dhg waar ze dit dit klusje voor een schappelijke prijs kunnen uitvoeren?
 
VW  Polo AW bj 2018  1.0 tsi 90pk 
Beste
Ja hoor www.cartronic.nl in Den Haag
Doen het supergoed
En zeer betrouwbaar
Gr Ron :cool:
beter wegblijven daa
update: ik heb van kufatec begrepen dat ik geen nieuwe kabelboom nodig heb omdat ik al een lichtsensor in mijn auto heb en dus is het een kwestie van het vervangen van de sensor. Kent iemand een goed zaak in omgeving dhg waar ze dit dit klusje voor een schappelijke prijs kunnen uitvoeren?
doe het zelf en laat rainesh het coderen
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Nog aanvullende vraag voor de experts onder ons. ik lees op sommige fora dat je een nieuwe voorruit moet monteren als je wilt dat de regensensor het doet. Geldt dat ook als er al een lichtsensor in de auto zit (met een daarop aangepaste voorruit)?
 
VW  Polo AW bj 2018  1.0 tsi 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!