Kachel motor doet niets meer

Hallo, beste forum mensen. Helaas in mijn probleem met de stoel verwarming nog niet gefixt, helaas.. maar Nu heb ik het tweede probleem. Mijn kachel motor doet in eens niks meer, ik denk aha kachel weerstand. Dus ik bestel een kachel weer stand en voor de zekerheid ook maar een motor. De variant met climate controle. Dus ik ik bouwen storingen wissen en proberen. Nog steeds niks, nu maakt mijn meng klep van de kachel wel een krakend / tikkend geluid. Nu is die de duurste van beide en wil ik die eigenlijk uitstellen. Maar hoe haal ik hem los? Hij zit links onder bij je gaspedaal. Iemand enige idee? Tips of triks. Let me know, ik hoop dat ik het snel fix, met die regen word het helemaal niks rijden zonder aanjager.

Groet Jay
 
Volkswagen  Polo 9n  1.9 
bedankt voor de reactie, zekeringen zijn goed, nieuwe motor gemonteerd. Oude loopt prima niet zwaar of vies. Kachel weerstand is zoon grote blok ook nieuw. Beide niks. Nu hoor ik vanalles tikken en klikken onder het dash, sommige daarvan zijn nieuwe geluiden. Sommige waren al zo, climate controle is echt klote om uit te zoeken.
 
Volkswagen  Polo 9n  1.9 
Het is ook gek. Als ik de motor op de bedien paneer uit zet krijg ik geen fout melding. Zet ik hem aan. Zegt die aanjager probleem. Meng klep zegt die ook van de lucht toevoer maar waar zit die en hoe haal ik hem los. Denk boven je gaspedaal en daarboven zit nog een klepje wat beweegt
 
Volkswagen  Polo 9n  1.9 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!