Kan niet in het menu

sonicpulser

Nieuw lid
Hallo iedereen!

Ik probeer in het display menu van de polo te komen maar op geen enkele manier kan ik hierin.
Heb al van alles geprobeerd en volgens de volkswagen dealer zal er dan wel meer aan de hand zijn, maar dat lijkt me niet toch?
Misschien weet iemand hier wat er verkeerd gaat? Heb trouwens geen OEM radio maar een oude kenwood heb geen idee of dat invloed kan hebben. (ga deze wel vervangen voor een carplay versie https://nl.aliexpress.com/item/1005...1ef79d2f3HuDI&gatewayAdapt=glo2nld#nav-review)
Daarnaast staat het voertuig in het duits, als ik de contact uitzet staat er "Safelock Beachten"
Heb het volgende display, en wat ik online kan vinden moet ie aan te passen zijn:
1742128586899.png

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!