Kapotte verstuiver

Dean.tvr

Nieuw lid
Hey leden,

Zit nu al eventjes met een probleem aan mijn polo 1.2tdi bluemotion 2012.

Wie kan me helpen?

Auto rookte enorm dus heb de auto laten uitlezen. Bleek de 2de injector kapot te zijn. Heb deze laten vervangen maar is niet afgesteld geweest met computer(weet niet of het degelijk MOET, heb het ook maar horen vallen) auto reed Max 10min en er kwam opeens een raar geluid vanonder de motorruimte( gekraak zoals metaal dat schuurt op metaal), de witte rook was wel degelijk WEG! Heb de auto direct stilgelegd en naar huis getakeld.

Nu wat kan het probleem hier nu zijn?
Een leiding defect? De nieuwe verstuiver al kapot? Moet de verstuivers uitgelezen worden of een diagnose ondergaan?

Kan iemand helpen ajb?

Mvg

DT.

Volkswagen polo  6r 
Een nieuwe verstuiver moet altijd ingeleerd worden.
Waarschijnlijk heeft die het niet eens gedaan en heb je op 2cilinders gereden.
Hopelijk heb je niets kapot gereden nu.

Enigste oplossing is de auto naar een GOEDE garage brengen, iemand die wel weet wat hij doet.
Want elke monteur weet wel dat diesel injectoren in geleerd moeten worden.
Ik zou beginnen met uitlezen en kijken wat je storingen zijn.
Vervolgens de vernieuwde injector inleren en hopen dat de auto het normaal doet

Hartelijk bedankt. ik hoop ook van niet morgen komen ze uitlezen en weet ik meer . toevallig goede tips voor goede garagist niet te duur en dat zijn werk goed doed ?

Volkswagen polo  6r 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!