Katalysator

Hallo!
Ik heb een vraagje, ik heb een custom made uitlaatsysteem vanaf de originele downpipe/cat
Ik zou graag de downpipe willen vervangen met een 200 cells sportcat
Moet je de auto dan ook tunen? Of hoeft dat niet persee? Ik zag wel dat vaak het motorlampje gaat branden?

groetjes Robin!

Volkswagen  Polo 6C 
Even uitlezen waarom het mm lampje gaat branden.
optie 1: vaak is het de 2e lambdasonde omdat de co waardes te hoog zijn,Dit kan je oplossen dmv een cellfix of weg laten schrijven.
optie 2: is het echter overboost, dan zou ik dit laten corrigeren bij een tuner
optie 3: is het iets dan afhankelijk van wat het is een passende oplossing daar voor zoeken.

Volkswagen  Polo 6R Gti 
Oh er stond 192 pk onder je bericht, dacht dat dit origineel was dus ;)

Een "Stage 1" MAP is volgens mij een standaard tune (dus niet op maat), ik denk dat ze er met een tune op maat wel meer uit kunnen krijgen dan nu met je "standaard" Stage 1 MAP, of je het dat waard vindt is een 2e. Ik zou gewoon eerst eens gaan rijden en kijken hoe het aanvoelt.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!