Sponsor kdPoloRline zijn Audi S1 gepoetst door Drewsmotion

capszz

MyPolo - Team
Sponsor
2,405
2,637
132
Paar weken terug alweer was mede forumlid @kdPoloRline bij mij op bezoek voor een detailbeurt mijn zijn donders dikke Audi S1.
Net het weekend voor Oostenrijk, hij was helemaal READY FOR WÖRTHERSEE!!

Ook geïnteresseerd in een behandeling ? Stuur mij een DM of mail op info@drewsmotion.nl
(nog een paar plekken beschikbaar) :)

1.jpg

2.jpg3.jpg
 
Laatst bewerkt:
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Kan me voorstellen dat je last van je nek krijgt van het rijden in zo'n auto. Met die remmen moet het voelen alsof je tegen een muur aan rijdt :mrgreen:
Ontzettend gave auto! En glimt als geen ander!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  • Geweldig
  • Haha
Waarderingen: XConvict en capszz
Kan me voorstellen dat je last van je nek krijgt van het rijden in zo'n auto. Met die remmen moet het voelen alsof je tegen een muur aan rijdt :mrgreen:
Ontzettend gave auto! En glimt als geen ander!
hahah ja nou en of, zeg dat wel ! :joycat:

ps offtopic; tof je ava , wist niet dat de nwe polo ook een doorlopende led "koplamp" had
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
hahah ja nou en of, zeg dat wel ! :joycat:

ps offtopic; tof je ava , wist niet dat de nwe polo ook een doorlopende led "koplamp" had
Thanks! Ja heeft ie inderdaad in combinatie met de iq.lights. Geloof dat de meningen over de led bar wel wisselend zijn. Je houdt ervan of vindt het verschrikkelijk haha. Mijn mening beweegt steeds meer naar het eerste, ook al moest ik er wel even aan wennen. Maar het matrix groot licht is top.

Verder heb je volgens mij een typefoutje in je mailadres staan :) mist een letter.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!