Kenteken led weerstandjes

BlackDiesel

Bekend lid
Hallo,

Ik heb gister van xenonlamp.nl een setje led kenteken verlichting units binnen gehad met weerstandjes erbij. Ziet er super tof uit en het licht wordt mooi verdeeld over mijn kenteken, ben er zeer over te spreken!

Ik zit alleen met 1 vraag, ik heb die weerstandjes natuurlijk weg moeten werken en die liggen nu los op mijn bumper aan de binnenkant zegmaar. Ik lees overal dat weerstandjes nogal heet kunnen worden, gaat dit problemen opleveren met het plastic van mijn bumper? Of gaan ze niet zo heet worden dat dit gaat smelten of iets?

Ik hoor graag van iemand

Bijlagen

• 20200516_212328.jpg
    20200516_212328.jpg
    2.4 MB · Weergaven: 41
Polo  6c 
Ja wat is het nou:tearsofjoy: geen zin om dalijk een gesmolten gat in mn bumper te zien....

Ze zijn trouwens niet aan te sluiten zonder die weerstanden dusja....

Polo  6c 
Lees ook vaak dat het aangeraden is deze te bevestigen op een metalen stuk aangezien deze idd vrij heet kunnen worden. Vind het best raar dat ze met weerstanden zijn, kentekenverlichting wordt toch niet gecontroleerd in het CANbus systeem of heb ik dat verkeerd?

Volkswagen  Golf MK7.5 GTI Performance 
Heb gewoon ledjes met canbus in de houderstjes gedaan ipv halogeen. Werkt goed tot nu toe. Geen weerstandjes of foutmelding.

Volkswagen  Polo 6R 
Ik heb LED kentekenverlichting van Aliexpress en daar hoeven geen weerstanden tussen, ik zou die lekker terugsturen en andere bestellen waarbij de weerstanden niet nodig zijn.

Volkswagen  Polo 6R 
Beste is om lampen controle uit te laten zetten, bij 6R kan dat, bij 6C idk.
En dan gewoon zonder weerstandjes, ik hou er zelf ook niet van.

Volkswagen  Golf 7 GTE 
Heb gewoon ledjes met canbus in de houderstjes gedaan ipv halogeen. Werkt goed tot nu toe. Geen weerstandjes of foutmelding.
Word het licht mooi verdeeld over je kenteken? Hoor wel eens verhalen dat als je er led lampjes zelf indrukt je nog wel een rare lichtpatronen krijgt. Welke lampjes heb jij er in zitten?

Polo  6c 
  • Leuk
Waarderingen: Roon
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!