kentekenplaat camera stroom

slowmotiontdi

Bekend lid
Hoi, ik heb gisteren mijn kentekenplaatcamera aangesloten op mijn dynavin n6
nu heb ik de geprobeerd om de stroom van mijn achteruitrijlicht te gebruiken alleen deze geeft waarschijnlijk door het canbus
systeem niet genoeg stroom want als de motor uitstaat werkt de camera perfect maar zodra ik de motor start en de verlichting aanzet valt het beeld weg en krijg ik strepen in beeld.
nu heeft mijn camera 4 ledjes dus kan ik hem ook niet voorzien van continue stroom aangezien de ledjes anders continue blijven branden.
heeft iemand mischien een oplossing?

-  Sirt 
Heb je niet 2x een 12v aansluiting?
Waarvan er een 1 op een continu 12v aangesloten moet worden.en de andere op de achteruitrij verlichting?
Zo zit het bij mij.
Ik had ook precies het zelfde probleem als jou. Dat de camera uit gaat als je de auto start is echt een stroom toevoer probleem.
Heb eventueel nog wel een hele set tekoop een interface en een losse achteruitrijcamera (wit) Camera kan je monteren aan de bumper tussen de kenteken verlichting. Alleen is de interface wel voor een rns 510 wil er €60 voor hebben

Hoi ik ga gewoon mijn eigen camera werkend proberen te krijgen ik moet alleen een manier verzinnen hoe ik deze correct kan aansluiten
ik heb 1x tulp en dan apart 1x min en 1x plus voor de stroomtoevoer
als ik de rode plus kabel continue aansluit dit heb ik in eerste instantie geprobeerd (via mijn subwoofer aansluiting) wordt de camera gelijk actief en gaan de ledjes branden ik kan eventueel wel 2 kabels aan de plus van de camera maken maar dit gaat denk ik niet werken aangezien hij dan continue zal blijven branden ?

-  Sirt 
De rode draad naar de zekeringkast toe en inprikken op geschakelde plus
Vervolgens een relais monteren en de spanning van het achteruirijlicht als stuurstroom gebruiken.

Zwart naar massa > links achter de c-stijl zit een origineel massa punt.

Tulp naar de radio toe

Volkswagen  Polo 6C Highline 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!