Keuze verlagingsveren

Hm oke polodave, dan zal het toch wel aanzienlijk schelen denk ik. Zou je de ruimte tussen je voorbumper en het asfalt eens kunnen meten?

Heb nu trouwens ook een schroefset van Weitec aangeboden gekregen. Een set Weitec Hicon GT, deze verlaagd 20-50mm voorzijde en 40-65mm aan de achterzijde. Prijs inc. montage etc. kruipt wel over de 1000 nu. Geeft me wel de minimale verlaging voor de voorkant. Goed, genoeg om over na te denken.

Ben benieuwd hoe je verlagingsveren uitvallen Royke.. zie het wel verschijnen ;)
 
Heb het nooit gemeten hoever ik van het asfalt zit, maar op deze foto sta ik op het laagst:

imag0081n-1.jpg



Heb hem nu 2 cm omhoog gezet zodat de auto rondom mooi recht staat. Op de foto zie je ook dat de "normale" bumper schuin naar boven loopt waardoor je effectief veel meer speling hebt bij drempels etc. Bij een R-line bumper loopt ie recht aan de onderkant
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!