Kleur remklauwen

Jiskefet1984

Actief lid
Hoi,

Wie kan mij een beetje helpen met mijn dilemma.....

Ik ga alle 4 de remklauwen verven. Ik zit te twijfelen tussen de kleuren Stratos zilver metallic, Rood, racing rosso rood mat of geel.
De velgen die ik er nog onder moet zetten zijn helemaal zwart.

Welke kleur remklauwen zouden bij de kleur van mijn auto en de zwarte velgen passen? Andere suggesties dan hierboven is ook welkom hoor.

Martin.

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline DSG 
Mijn persoonlijke mening is dat je gewoon voor zilver gaat. Je hebt geen 'speciale' editie, circuit auto etc.
Als ik een normale Polo AW zie rijden met gele of rode remklauwen dan zou ik denken 'die denkt een GTI te hebben'.

Overigens helpt het je niet tijdens de verkoop om gele of rode remklauwen te hebben. ;)

wat kan jou 't schelen. gewoon lekker ferrari rood of knal geel. als jij het mooi vindt, waarom niet. ik had op een 1.2 TDI ook gewoon porsche remmerij zitten, omdat ik dat mooi vond. dat ik bij 't stoplicht niet weg kwam was bijzaak.
Hahaha je laatste zin

Ja geel is "van" Porsche toch?

geel is helemaal van niemand. ferrari heeft het, tesla heeft het, porsche heeft het.

porsche heeft wel kleur 'coderingen' voor welk remsysteem je hebt
zwart is standaard stalen rotor
rood is staal voor de S
gifgroen is hybrid
geel is voor keramische remmen
wit is voor keramisch gecoat (ik denk low dust?)
groen is piepschuim
zilver is trommelremmen

Als je ze gaat spuiten, stuur ff een fototje als het klaar is. Ik zit zelf ook te twijfelen welke kleur ik ze ga spuiten :P
Ja ik was al van plan om een fotootje te maken als ik ze geverfd heb en de nieuwe velgen onder mijn auto zitten. Nog even kijken wanneer ik er tijd voor heb

Het is in ieder geval toch geel geworden lol.
Ik kijk wel of ik het mooi vind en anders met de tijd toch rood verven. Ik ben benieuwd!

Bij jouw Polo zou dan toch wel rood mooi staan, je hebt een zwarte Polo. Ik vind dat altijd goed staan!

Mijn oude Polo is ook zwart en had ik de klauwen ook rood gemaakt.

Ja ik was al van plan om een fotootje te maken als ik ze geverfd heb en de nieuwe velgen onder mijn auto zitten. Nog even kijken wanneer ik er tijd voor heb

Het is in ieder geval toch geel geworden lol.
Ik kijk wel of ik het mooi vind en anders met de tijd toch rood verven. Ik ben benieuwd!

Bij jouw Polo zou dan toch wel rood mooi staan, je hebt een zwarte Polo. Ik vind dat altijd goed staan!

Mijn oude Polo is ook zwart en had ik de klauwen ook rood gemaakt.
Thanks voor de tip! Enig aanrader qua verf die je gaat gebruiken?

Volkswagen  Polo 6C 
Thanks voor de tip! Enig aanrader qua verf die je gaat gebruiken?
Inderdaad wat @Andries Polo6R zegt. Ik ben erg tevreden over dit product. Het verft erg fijn. Na de eerste laag even paar minuten wachten en dan de tweede laag eventueel.

Persoonlijk doe ik altijd sws twee lagen, voor de dekking maar ook voor de stevigheid. Als je een spuitbus gebruikt dan raadt de fabrikant zelfs 5 tot 6 lagen aan voor de stevigheid
Ja, daarom heb ik ook 2 potjes gekocht maar denk dat ik het met 1 potje wel moet redden.
Vorig keer had ik het ook gered met 1 potje, remklauwen voor en trommeldeksels, alles in 2 lagen.

Spuitbus lijk mij al niks

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!