Kleur VW velgen

IbifaHo

Bekend lid
3,552
620
193
Even een vraagje in de hoop iemand me hierbij kan helpen!

Ik heb onlangs een setje Exor velgen (2dehands) gekocht. Hierbij is er wel een beetje borduurschade aan dus ik wil ze bijspuiten in de originele kleur. Ik kan namelijk makkelijk aan een spuitcabine raken dus komt veel goedkoper uit dan ze hellemaal te zandstralen en poederlakken.

Maar het probleem is nu de juiste kleur vinden!

Heb al vaak gegoogled om ergens een kleurcode te vinden van de velgen, het enige wat ik gevonden heb is dat de kleur Brilliant Silver noemt. Maar in de vw kleurcodes vind ik geen brilliant silver, enkel bij skoda en dat komt dan overeen met het reflex silver van VW.

Heeft er iemand een close up foto van reflex silver, of een ideetje wat de originele kleur is. Vind het namelijk een heel knappe kleur met de flakes in, en zou ze natuurlijk origineel willen houden.


Gr Tim
 
Mijn ervaring is dat er verschillende kleuren worden gebruikt, dit is mijn origineel kleur van de velg

2lut2sg-1.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!