Knak rechtsvoor bij koud wegrijden

Frank Cross Polo

Bekend lid
Heb een raar verschijnsel sinds het kouder wordt; bij het wegrijden uit het parkeervak de eerste bocht voelt het alsof rechtsvoor de band lek is, auto hobbelt een beetje, alsof je over een dikke tak of richel rijdt, de volgende bocht is het over. Is al op verschillende plaatsen geconstateerd zit dus niet in een specifiek parkeervak of zo. Iemand een idee wat dit kan zijn?

**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R 
Denk lagers want dat hoor ik ook bij de mijne. Niet dat ze versleten zijn ofSo maar geen idee ook weer bij een bepaald temparatuur want nu het koud is laten het trommelremmen bij het koude start ook niet lekker los en hoor ik ook eventjes knak haha

Volkswagen  Polo 6R 
Wat ik mij dan afvraag:
-Is het veerpootlager niet goed (pas nieuw) ?
-niet goed gemonteerd ?
-kan het kwaad ? Het is alleen de eerste bocht bij scherp insturen, de tweede bocht soms nog een hèèl klein beetje als je scherp instuurt, daarna nergens last meer van.
-kan ik er iets aan doen ?

**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R 
Wat ik mij dan afvraag:
-Is het veerpootlager niet goed (pas nieuw) ?
-niet goed gemonteerd ?
-kan het kwaad ? Het is alleen de eerste bocht bij scherp insturen, de tweede bocht soms nog een hèèl klein beetje als je scherp instuurt, daarna nergens last meer van.
-kan ik er iets aan doen ?
Je kan altijd langs gaan bij het bedrijf waar je je veerpootlagers hebt laten monteren. Vertel wat je constateert en vraag of ze het werk dat ze hebben uitgevoerd willen controleren. Dan kan je een deel uitsluiten en verder naar een oplossing zoeken of het probleem is aangepakt.

Tesla  Model 3 Highland 
Wat dacht je van vastgevroren vocht in de veer of schokdemper. Nadat je wegrijdt breekt het ijs en is het over.

Volkswagen  Polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!