knipperlicht met achterlicht

Marc Vuylsteke

Bekend lid
bij het uitlezen van mijn wagen (trouwens geen fouten gevonden ;)) bladerde ik effe door de nieuwe functies tussen de nieuwe apps (niet dat ik deze nog gebruiken) en kwam ik deze tegen.
ik vroeg mij af of deze of deze ook gewoon de coderen valt of via adaptaties aan te passen is.

Bijlagen

• C00161C9-449F-4E8C-995B-D4F46976D20D_1_102_o.jpeg
    C00161C9-449F-4E8C-995B-D4F46976D20D_1_102_o.jpeg
    102.3 KB · Weergaven: 55
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019 
deze functie is dus wisselend knipperlicht met achterlicht?.
heb met adaptie en longcoding via obd11 al dingen aangepast, de vraag is natuurlijk welke benaming deze functie heeft in obd11,
heeft iemand hier deze al geprobeerd?

Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019 
Even uitzoeken welk kanaal van welk lampje is en welke dimwaarde je in moet vullen bij het kanaal ab cd ef of gh enz dan kan je alles laten knipperen zoals je zelf wenst. Zelf je binnen verlichting kan je mee laten knipperen. :)

@Marc Vuylsteke je moet dit zoeken in Adaptie. Let wel als je niet weet wat je doet blijf er vanaf. of kom gezellig langs en coderen we het voor je.

Ja dit klopt en kun je naar wens instellen, samen knipperen van achterlicht met knipperlicht, om en om of afwisselend. Je kan ook je derde remlicht laten knipperen of bij je waarschuwingslichten je kentekenverlichting laten mee knipperen. Had voor de grap een keer alles aangezet, het is net een rijdende kermis. Daarnaast kreeg ik bij het stoplicht de opmerking "ik denk dat je kortsluiting hebt"

Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!