knop reset dagteller

Samv5

Actief lid
Ik heb nu een probleem dat de knop om de dagteller weer op 0 te zetten blijft ingedrukt.
Weet iemand hier een oplossing voor en is dit een bekend probleem.
Het gaat om een Polo uit 2016.C477FDE6-12B2-49E6-97DC-4A615012AC71.jpeg

Volkswagen  Polo Highline 2018 
Heb ik ook gehad met mij polo uit 2016, is een bekend probleem is onder garantie het hele paneel vervangen.

Volkswagen  Polo 6 C R-line 
Mijne heeft dit sinds een paar weken ook!! Beide knoppen werken niet meer. Eerst werkte ze heel soms maar nu totaal niet meer. Zowel de klok knop als de dagteller reset knop

Polo  6c 
Had ik ook; de knoppen zijn zo geplaatst dat het lijkt alsof je ze schuin naar beneden moet indrukken, maar eigenlijk moet je ze horizontaal (lees; recht naar voren) indrukken. Probeer eens een paar keer. Best kans dat je de knoppen weer gangbaar maakt (was bij mij wel het geval). Het zijn tiptoetsen en het is maar een kwestie van contact maken...

Volkswagen  T-cross 
Had ik ook; de knoppen zijn zo geplaatst dat het lijkt alsof je ze schuin naar beneden moet indrukken, maar eigenlijk moet je ze horizontaal (lees; recht naar voren) indrukken. Probeer eens een paar keer. Best kans dat je de knoppen weer gangbaar maakt (was bij mij wel het geval). Het zijn tiptoetsen en het is maar een kwestie van contact maken...
Haalt niets uit, ze zijn bij mij echt overleden

Polo  6c 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!