koelvloeistof houder

andy1995

Bekend lid
hallo goedemiddag, ik heb 3/4 maanden geleden mijn koelvloeistof bijgevuld met G13 ROZE voor mijn polo 1.4 motor uit 2009. maar na een tijdje begon hij beetje te verkleuren, ik had het genegeerd want kwa rijstijl veranderde niks. vandaag besloot ik mijn ruitenvloeistof bij te vullen enzag dat het er erger uitziet, heeft iemand een idee wat dit is? ik heb ook geen zwarte olie in mijn koelvloeistof.

Bijlagen

• IMG_0619.JPG
    IMG_0619.JPG
    820.2 KB · Weergaven: 43
  • IMG_0618.JPG
    IMG_0618.JPG
    697.2 KB · Weergaven: 54
  • IMG_0617.JPG
    IMG_0617.JPG
    896.2 KB · Weergaven: 39
Volkswagen  Polo BLUE GT 
Ziet er niet heel fris uit. En lijkt mij ook niet goed. Zou het iig wel zsm verversen.

Volkswagen  Polo AW 
Ja, ik zou wel ook ff een nieuw kvs bakje halen.
ik wou namelijk ook deze auto binnenkort verkopen, ik denk niet dat iemand hem zo zou willen hebben, is het verversen en houdertje vervangen zelf te doen voor iemand die niet veel verstand van autos heeft?

Volkswagen  Polo BLUE GT 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!