koplampen vervangen

chibi

Nieuw lid
Hallo allemaal

Mijn linker stadslampje is laatst kapot gegaan dus heb ik een set led stadslichten gekocht,
nou is mijn vraag...moet je nou persee de hele koplamp unit loshalen of kan je gewoon aan dat dekseltje draaien aan de achterkant van de koplamp unit?

Als je een beetje de ruimte hebt om bij het dekseltje te komen en ook nog met je hand in je unit kunt hoef je de koplamp er niet uit halen. Dit hoef je bij een BlueMotion niet te proberen, gaat je nooit lukken zonder demontage. ;-)

Als je een beetje de ruimte hebt om bij het dekseltje te komen en ook nog met je hand in je unit kunt hoef je de koplamp er niet uit halen. Dit hoef je bij een BlueMotion niet te proberen, gaat je nooit lukken zonder demontage. ;-)

Ik heb een normale 1.4 benzine....maja ik wil het gewoon makkelijk zonder gereedschap....
en ik heb geen torkx schroevendraaier, nog nooit van gehoord maar ja ik wil er wel eentje kopen voor het geval dat ik em nodig heb dus welke maten moet ik hebben?

Ik heb een normale 1.4 benzine....maja ik wil het gewoon makkelijk zonder gereedschap....
en ik heb geen torkx schroevendraaier, nog nooit van gehoord maar ja ik wil er wel eentje kopen voor het geval dat ik em nodig heb dus welke maten moet ik hebben?

Dat is dan makkelijk, want die zit bij je krik in;)
En ik ken de ruimte in jou auto niet, maar bij mij is het makkelijker om de unit even los te schroeven en klikken;)

VW  6R 
ik heb vandaag even geprobeerd om de stadslichten te vervangen maar tis me niet gelukt......ik heb de deksel eraf getrokken en ik kon de dimlicht met redelijk gemak eruit halen alleen de stadslichten kon ik net niet bij.....dat stekkertje waar de stadslicht aan aangesloten is moet je die draaiend eruit halen of eruit trekken?

ik heb toen even geprobeerd om de unit zelf eruit te halen maar de stekker waar de unit op is aangesloten krijg ik maar niet los.

Je moet net even weten hoe je die stekker los moet krijgen. Je moet deze aan de zijkant even losklikken. (iets met een palletje/lipje) Het stekkertje van de stadslicht kun je er gewoon uittrekken.

Uiteindelijk toch nog gelukt door aan de achterkant aan de draden van de stadslicht te trekken dat ging dus goed dus ze zitten erin....nou heb ik geel en wit dus ga ik later denk ik 5000k xenon erop zetten

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!