Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het dekseltje aan de achterkant eraf en je kunt het lampje wisselen.
Als je een beetje de ruimte hebt om bij het dekseltje te komen en ook nog met je hand in je unit kunt hoef je de koplamp er niet uit halen. Dit hoef je bij een BlueMotion niet te proberen, gaat je nooit lukken zonder demontage.
Ik heb een normale 1.4 benzine....maja ik wil het gewoon makkelijk zonder gereedschap....
en ik heb geen torkx schroevendraaier, nog nooit van gehoord maar ja ik wil er wel eentje kopen voor het geval dat ik em nodig heb dus welke maten moet ik hebben?
Je kunt het eerste gedeelte (punt 1 t/m 3) van deze handleiding volgen:Kun je bij de 6r de koplampen loshalen zonder de hele bumper te verwijderen?
ik neem aan dat zoiets ook geldt voor de achterlichten? of moet je bij de achterlichten wel de unit uithalen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.