Kleine_Smurf
Nieuw lid
Hey,
Heb nu een jaar mijn vw polo en tijdje terug reed er een kennis dr in en hij vond de koppeling erg hoog. Dus zelf ook op gaan letten en nog ff aan mn Pa gevraagd wat hij vond en inderdaad hij zit erg “hoog”.
Rij zo goed als altijd netjes betreft koppeling (voet niet op laten rusten tijdens rijden, niet steeds half oplaten komen en weer intrappen met file etc ).
Online al de standaard testjes van hoogste versnelling bij ~80kmh en dan volgas geven en kijken of niet eerst de toeren toenemen etc. en das niet het geval (loopt in mijn ogen aardig synchroon).
Dus vandaar de vraag zit het aangrijpingspunt bij andere op pak hem beed 80% oplaten komen?
Betreft een polo uit 2018, 1.0 95pk met mog geen 17500 km op de teller.
Heb nu een jaar mijn vw polo en tijdje terug reed er een kennis dr in en hij vond de koppeling erg hoog. Dus zelf ook op gaan letten en nog ff aan mn Pa gevraagd wat hij vond en inderdaad hij zit erg “hoog”.
Rij zo goed als altijd netjes betreft koppeling (voet niet op laten rusten tijdens rijden, niet steeds half oplaten komen en weer intrappen met file etc ).
Online al de standaard testjes van hoogste versnelling bij ~80kmh en dan volgas geven en kijken of niet eerst de toeren toenemen etc. en das niet het geval (loopt in mijn ogen aardig synchroon).
Dus vandaar de vraag zit het aangrijpingspunt bij andere op pak hem beed 80% oplaten komen?
Betreft een polo uit 2018, 1.0 95pk met mog geen 17500 km op de teller.
Volkswagen
Polo WA comfortline business