Hallo mijn vraag is hoeveel korting kan ik gemiddeld afdingen bij de dealer.
Ik heb een offerte laten maken voor een nieuw showroom model vw polo 1.2 tsi r line wit.
Deze auto staat in de showroom en is dus vol opties hier zitten alles op en aan.
Op de vw polo R line zit een standaard actie korting op van 2400 euro
Ernaast heeft de verkoper zonder na korting te vragen 1170 euro korting gerekend is dit vanwege showroom model ? of word dit standaard gedaan om je lekker te maken.
Wat zijn mijn mogelijkheden wat betreft korting of misschien een paar andere banden of velgen.
Er zitten nu de standaard mallory velgen op met zomerbanden.
Mijn insteek is om er 4 seizoenbanden op te krijgen in plaats van de zomerbanden.
Nieuwprijs zonder korting is 25865
met actie korting R line 25865-2400= 23465
met extra korting 23465-1170= 22295
Wat denken jullie dat er nog uit te halen is.
Alvast bedankt
Ik heb een offerte laten maken voor een nieuw showroom model vw polo 1.2 tsi r line wit.
Deze auto staat in de showroom en is dus vol opties hier zitten alles op en aan.
Op de vw polo R line zit een standaard actie korting op van 2400 euro
Ernaast heeft de verkoper zonder na korting te vragen 1170 euro korting gerekend is dit vanwege showroom model ? of word dit standaard gedaan om je lekker te maken.
Wat zijn mijn mogelijkheden wat betreft korting of misschien een paar andere banden of velgen.
Er zitten nu de standaard mallory velgen op met zomerbanden.
Mijn insteek is om er 4 seizoenbanden op te krijgen in plaats van de zomerbanden.
Nieuwprijs zonder korting is 25865
met actie korting R line 25865-2400= 23465
met extra korting 23465-1170= 22295
Wat denken jullie dat er nog uit te halen is.
Alvast bedankt