Kortsluiting polo

Beste mensen,

Ik heb vandaag een radio aangesloten dubbeldin van sony.

Tijdens de instalatie kwam het groene kabel die op de handrem moet worden aangesloten tegen het metaal en maakte kortsluiting.

Nu gaat me condensator,versterkers,radio niet meer aan.

Wie weet wat het kan zijn? radio heeft geen zekering.

Mvg,

Stellios
 
Je zult vast en zeker wel ergens een zekering moeten vervangen. De zekering zit dan ook vast niet in de radio zelf maar misschien ergens tussen de bekabeling achter de radio? Of anders ergens onder het dashboard aan de bestuurderskant waar alle zekeringen zitten? Ik weet het anders ook niet hoor, misschien heb ik het ook wel helemaal verkeerd maar ik meende jaren geleden ooit eens een zekering te hebben vervangen van de radio/cd speler en die zat tussen de bekabeling van de radio/cd speler. Maar ik ben ook maar een leek op dat gebied. Succes.
 
Bas zei:
@ Polodave & suvtje

Onder de motorkap bovenop je accu's zitten de hoofdzekeringen ;)

Ik zou alle zekeringen even nalopen zowel binnen als buiten.

die zekeringen was ik even vergeten maar de meeste gevallen is gewoon de zekering binnen.

maar gewoon kijken op de kaartje welke zekering het is in de kaste van de radio dus dan hoe je niks door te meten gewoon kijken
 
suvtje zei:
Bas zei:
@ Polodave & suvtje

Onder de motorkap bovenop je accu's zitten de hoofdzekeringen ;)

Ik zou alle zekeringen even nalopen zowel binnen als buiten.

die zekeringen was ik even vergeten maar de meeste gevallen is gewoon de zekering binnen.

maar gewoon kijken op de kaartje welke zekering het is in de kaste van de radio dus dan hoe je niks door te meten gewoon kijken
:? :? :? :? :?
Sorry hoor suvtje, ben je afgelopen nacht uit geweest en blijven hangen in het café? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Of is het een nieuwe versie van Lingo. :twisted: :twisted: :twisted:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!