Krakende/knarsende vering voorkant

StevU2

Nieuw lid
Gegroet

Sinds kort hoor ik een krakend/knarsend geluid aan mijn vering, denk ik. Alleen bij regenweer, lijkt me, en alleen als ik grote niveauverschillen op de weg, zoals hoge verkeersdrempels of diepere roosters overrijd. Het is zeker niet altijd, maar dus vooral bij regenweer en ook niet bij elke drempel of kuil in de weg.

Is dit ernstig?

Dank!
StevU2

Het zijn waarschijnlijk de draagarmrubbers die aan vervanging toe zijn ;) Je zou ze kunnen inspuiten met bijvoorbeeld WD-40 om te kijken of dat het piepen verminderd. Het beste is natuurlijk om ze te laten vervangen ;)

Ook ik ervaar dit probleem als ik uit de auto stap hoor ik de achterveren kraken (nee ik ben niet dik). Dit terwijl de auto 4 maanden oud is, moet ik hiervoor naar de dealer of is dit gebruikelijk?

Ik heb dit probleem ook. Bij kwikfit hier in de buurt hadden ze hem meteen op de brug gezet en me schokbrekers zijn lek.

Ik heb dit probleem ook. Bij kwikfit hier in de buurt hadden ze hem meteen op de brug gezet en me schokbrekers zijn lek.

Zeker weten dat ze lek zijn?
Niet dat het gevalletje is van heen gaan voor een nieuw voorlampje en terugkomen met een nieuwe uitlaat?:p

Hoop iig voor je dat het niet al te duur wordt;)

VW  6R 
Neenee, ik heb er zelf bij gestaan. Ze waren vochtig dus een langzaam beginnende lekkage aan beide kanten.
Bij kwikfit laat ik sowieso NIKS maken!
Maar indien je weet wat dat geluid is hoor ik het graag van je. Ik heb het ook extreem als ik sóchtends vroeg de auto start en weg rij, Bij drempels etc.

Ga naar de dealer, al helemaal met zo'n jonge auto. Dan wil je niet dat er al aan geknutseld word door beunhazen.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!