Led achterlichten achteraf inbouwen

hansa5677

Nieuw lid
Beste polo bezitters,

In mijn polo zitten nu de standaard achterlichten. Nu kom ik op marktplaats en onderdelenlijn enkele setjes led achterlichten tegen. -> Voorbeeld

Zijn deze zo over te zetten of moeten er extra handelingen verricht worden en zo ja, welke zijn dit globaal?

Excuus als er al een topic over geweest is...

Alvast bedankt!

Volkswagen  polo 
En andere kabelboom als je nu geen af fabriek LED hebt achter. De led versie heeft nl. 2 achteruitlampen tov halogeen..

Laatst bewerkt:
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive 
Ik heb het plaatsen van LED Blacklight achterlichten overigens laten doen door @Antera zeer goede service!

Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive 
Er moet een kabelboompje gelegd worden voor de achteruitrijlichten en de rest is het plaatsen en coderen omdat de verlichting wel goed zal werken maar foutmeldingen zal geven.

Als je nu Halogeen hebt zal je 2 andere stekkertjes ook moeten hebben want de stekkers van halogeen passen niet in de led achterlichten

Er moet een kabelboompje gelegd worden voor de achteruitrijlichten en de rest is het plaatsen en coderen omdat de verlichting wel goed zal werken maar foutmeldingen zal geven.

Als je nu Halogeen hebt zal je 2 andere stekkertjes ook moeten hebben want de stekkers van halogeen passen niet in de led achterlichten

Hoi @Antera ik lees aandachtig mee.

Hierboven zie ik dat jij voor @Cruz de achterlichten heb ingebouwd,

Wat zijn de kosten hiervan? een berichtje sturen mag uiteraard ook!

Volkswagen  Polo 

Levertijd op dit moment even onbekend helaas

:-)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!