Led achterlichten

Tijmi

Exclusive lid
Beste members,

zijn er al leden hier die van die led achterlichten hebben?
op ebay zie je er een heleboel, maar ben benieuwd naar de ervaringen ermee.

Vind het het best een duur geintje namelijk.

Ook zie je bijna zwarte achterlichten aangeboden. Is dat toegestaan in Nederland?

thx alvast

gr Tijs

Ok. In overweging nog????Hoor het graag van je als je ze gekocht hebt. Maar ook die hele zwarte? Zijn echt pikzwart he

rv46llbs_jp_stl.jpg

Deze :)

CarDNA LED Rückleuchten VW Polo 6R 09+ schwarz/rauch mit Widerständen RV46LLBS | eBay

Ben pas over een weekje of 6 weer in NL, dan moet de knoop doorgehakt zijn haha.

Vind het persoonlijk niets die van CarDNA. Zag ze gistermorgen op een 6R maar kan nou niet zeggen dat het een verbetering is ten opzichte van de originele achterlichten. Misschien even wachten tot de facelift achterlichten te bestellen zijn ;-)

Klopt, zeker waar.

Ik heb bewust een 'goedkope' bluemotion gekocht (jonge 2e hands auto met gunstige kilometers) zodat ik er later nog wat aan kon verspijkeren :)
(inmiddels zitten we op interieur, velgen + banden, grill, xenon, originele vagcom kabel... strak heb ik een polo van een ton!)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!