led kenteken verlichting xenonlamp.nl

Ik zat net ff te kijken voor led kenteken verlichting op xenonlamp.nl
Er staat bij dat de lampjes gemaakt zijn voor canbus maar dat zit geloof ik niet op mijn 9N.
Heeft iemand trouwens al ervaring met deze units en resultaat?

Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Ik had eerst ook 2 led buisjes erin die erg tegen vielen kwa licht toen vervolgens bij Freriks andere buisje gehaald met meer ledjes nu is het resultaat goed! Dus wellicht moet je kiezen voor een buisje met meer ledjes? Of complete units dit is natuurlijk het mooiste!
 
Yannick zei:
Ik zat net ff te kijken voor led kenteken verlichting op xenonlamp.nl
Er staat bij dat de lampjes gemaakt zijn voor canbus maar dat zit geloof ik niet op mijn 9N.
Heeft iemand trouwens al ervaring met deze units en resultaat?

Alvast bedankt!


ja dat heb ik zeker,
ik heb ze zelf ook, in me koplampen heb ik Canbus Leds:

1369618761_5_zZkt-1.jpeg


en in me kentekenplaat verlichting heb ik ook Canbus Leds, (in 1 unit zitten 16 ledjes, wel erg fel)

forum


en met Xenon (6000k) ziet het er best aardig uit

forum
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!