LED Kofferbak verlichting polo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wicko071

Bekend lid
2,069
468
102
Hallo,
Ik heb hier te koop staan LEDkofferbak verlichting.. Ik heb mij hierin vergist, dat het zou passen op mijn 6R.. Nu zit ik met gebakken peren.. Mensen met een polo uit 2000-2002 past hij wel op.. ook op de golf 4/5/6, seat moddellen en andere vw modellen.. Prijs is €10,- per stuk.. Mocht iemand interesse hebben hoor ik het graag.. ik heb er 8liggen.. hierbij wat fotos..
uploadfromtaptalk1414422478872.jpguploadfromtaptalk1414422486246.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat moet je met 8 kofferbaklampjes?

Maar ze zijn dus voor een 9N?
Zo ja, dan heb ik wel interesse in 1 lampje.
Waar kunnen ze evt. worden opgehaald? (je hebt geen woonplaats in je profiel staan)

Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Leiden? Dat is jammer.
Donderdag komt er iemand uit Leiden naar hier toe maar ik heb nooit het geld zo snel bij jou. :(
Ach ja, misschien ook beter om het eerst op te meten.

Leiden? Dat is jammer.
Donderdag komt er iemand uit Leiden naar hier toe maar ik heb nooit het geld zo snel bij jou. :(
Ach ja, misschien ook beter om het eerst op te meten.
Waar woon jij? Geeft niet, meet maar eerst ff en dan ben je zeker van je zak.. ik kan het nog altijd naar je toesturen.. Ik heb nu zo een lampje los in mijn kofferbak zitten.. Ik moet zeggen dat er een hoop licht uit komt.. en echt een verbetering is..

Laatst bewerkt door een moderator:
2014-10-29 17.48.20.jpg 2014-10-29 17.48.45.jpg

Vandaag even opgemeten.
De buitenmaat is exact 7CM.
De binnenmaat is diep ca. 3CM en breed ca. 4CM.
Vanwege de buitenmaat vrees ik dat die van jou te groot zijn voor een 9N. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!