led lampen monteren

Beste forum leden

Ik ben sinds 2 dagen de gelukkige eigenaar van een polo 2012 1.6 tdi bmt

Ik heb net 500 km gereden en kan nu al zegen heerlijk wat een verschil vergeleken bij mijn vorige polo 2010 1.2 bm

Maar ik dwaal af

Heb een paar vragen over verlichting waar jullie hopelijk antwoorden op hebben Big Grin

1 is het normaal dat mijn dim verlichting altijd aan staat terwijl me verlichting stand gewoon uit staat op 0 oftewel uit ?
2 de verlichting knippert ook me verlichting op dimlicht zie je flikkeren is dit normaal ?
3 Ik wil xenon verlichting er in bouwen welke xenon is het beste en betrouw baarst ?
4 ik heb ook bochten verlichting maar ik zou dat graag als led willen kan dit ?? en zo ja welke led lampjes moet ik dan bestellen ?
 
1. Jep, dit valt in nederland onder het kopje dagrijlicht, maar in het duits is er onderscheid tussen wat jij had in je bm en wat je nu hebt;) wat je nu hebt noemen de duitsers dauerfahrlicht en wat je had was tagfahrlicht;)

2. Je verlichting hoort niet te knipperen, ik heb bij de 1.2tdi al eens voorbij zien komen dat dat duidt op een slechte massa, dus dit kan ook bij jou dan van toepaassing zijn. Even mee terug naar de garage;)

3. Pilot staat bekend als a-merk, dus dat is goed te noemen, maar zelf heb ik ook zeer goede ervaringen met de huismerk set van onze sponsor xenonlamp.nl.
Allicht dat je even contact met hun op kan nemen, ze geven kundig advies en weten zeer goed waar ze het over hebben.
Btw als je premium member wordt (kan al vanaf 5 euro), dan krijg je ook nog leuke kortingen bij onze sponsoren! (15% korting bij xenonlamp.nl op je bestelling)
Voor meer info over het premium lidmaatschap kun je hier kijken: Word Premium member - MyPolo

4. Dat kan zeker! Maar persoonlijk zou ik er geen led in zetten, dan valt namelijk het functionele seel weg, al geeft led wel echt een prachtige kleur. Ik zou xenonlook daarvoor adviseren als je de bochten verlichting echt wilt gebruiken waar deze voor bedoelt is;)
Qua leds kun je eveneens xenonlamp.nl om advies vragen, maar canbus leds zouden voldoende moeten zijn gok ik.
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!