Led laten inbouwen

Beste forum leden,

Ik ben zelf niet heel handig, maar ik ben wel erg benieuwd wat goede adressen zijn om led koplampen(dagrij, dim en groot licht, eventueel achterlichten) te laten inbouwen in mijn auto. Ik heb een VW polo 6R uit 2014. Ik ben erg benieuw wat er mogelijk is en wat daarvan de kosten zijn.
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
Je bedoelt je halogeenlampjes vervangen voor LED?

De meeste vervangen het zelf, moet je even zoekfunctie gebruiken
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Makkie. Lampjes eruit, adaptertje wisselen (ff bestellen) en lampies erin!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Wil je de halogeen lampjes vervangen voor LED lampjes of wil je geheel nieuwe koplampen? Daar zit namelijk een heel groot prijsverschil in.
Ik heb laatst zelf mijn halogeen lampjes vervangen voor LED (voor H4, H8 en W5W T10, achter alleen W5W T10). Was in totaal zo'n €50,- kwijt denk ik (heb de H4 en H8 van AliExpress).
Op internet staan genoeg filmpjes over het demonteren van je koplamp en het vervangen van een lampje in de unit, daar hoef je niet heel handig voor te zijn:)
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Als geheel nieuwe koplampen niet nodig zijn laat ik deze liever zitten vind ze erg mooi. Ik wist niet dat het zo makkelijk zou zijn, bij de dealer deden ze erg moeilijk en beginnen ze er niet aan.
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
Het is volgens mij belangrijk dat je ze gewoon een beetje goed afstelt zodat je geen strooilicht hebt. Voor de keuring is LED achteraf in je normale koplamp afkeur maar ze kijken er niet naar. (In België iig.)
 
Volkswagen  Golf MK7.5 GTI Performance  2.0 TSI 245PK / 370Nm 
Als geheel nieuwe koplampen niet nodig zijn laat ik deze liever zitten vind ze erg mooi. Ik wist niet dat het zo makkelijk zou zijn, bij de dealer deden ze erg moeilijk en beginnen ze er niet aan.
Klopt, bij de dealer willen ze dik geld verdienen natuurlijk, dus gaan ze niet tegen jou zeggen dat je dat ook prima zelf kan doenStick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: lennaert720
Het is volgens mij belangrijk dat je ze gewoon een beetje goed afstelt zodat je geen strooilicht hebt. Voor de keuring is LED achteraf in je normale koplamp afkeur maar ze kijken er niet naar. (In België iig.)
Goed dat het zegt! Ik wil absoluut geen strooilicht !
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
Waar kom je vandaan? Als je een beetje in de buurt woont kan ik het wel voor je doen, moet je wel zelf de lampjes kopen :)
En de adaptertjes niet vergeten!!!!! Topxenon heeft super drl die gebruik ik, ledjes H7 van ali en gaat prima!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Wil je de halogeen lampjes vervangen voor LED lampjes of wil je geheel nieuwe koplampen? Daar zit namelijk een heel groot prijsverschil in.
Ik heb laatst zelf mijn halogeen lampjes vervangen voor LED (voor H4, H8 en W5W T10, achter alleen W5W T10). Was in totaal zo'n €50,- kwijt denk ik (heb de H4 en H8 van AliExpress).
Op internet staan genoeg filmpjes over het demonteren van je koplamp en het vervangen van een lampje in de unit, daar hoef je niet heel handig voor te zijn:)
H4 led lampen van ali expres.........dat vraagt om strooilicht
 
Polo  6c  Verkocht 
Zouden de koplamp units van de polo 6C(inclusief LED) in mijn wagen passen? Heeft iemand enig idee aan wat voor prijzen ik dan moet denken? Ik wil het graag zo OEM mogelijk houden ben zeer zuinig op mijn auto.
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!