LED stadsverlichting 6R Bluemotion

Barry

Lid
Zojuist LED stadsverlichting geinstalleerd, moet zeggen: " staat netjes! "
Op de foto's lijken ze wel wat blauwer dan in werkelijkheid moet ik zeggen.

[attachment=0:1p5cui5q]1297803835Nfoto_4.JPG[/attachment:1p5cui5q]

[attachment=1:1p5cui5q]1297803798NNfoto_3.JPG[/attachment:1p5cui5q]

[attachment=2:1p5cui5q]1297803735Nfoto_2.JPG[/attachment:1p5cui5q]

Het zijn W5W ledjes met 3 SMD ledjes. 2 schijnen er in de reflector (omhoog-omlaag) en 1 vooruit.

Volkswagen  9N3 GTI 
Oh joh, ik had geen idee dat die ook anders ingericht waren...
Vandaar dat iemand op het forum zilveren knipperlichten had geïnstalleerd. Bij mijn unit zie je dat oranje bolletje namelijk niet..

Yups, zie je nu waarom Sjakie ;)

Staat goed Barry, ga ze ook snel installeren bij je hahah! as zaterdag? :)

Het totaalplaatje geeft volgens mij de werkelijke wittige kleur! :)

Uuuhm SHARKYYYYYY MikeBergh wil graag weten waar we de stadslicht LEDJES vandaag hebben :mrgreen: heb je die link nog ;-)

@MikeBergh
Heb het zojuist voor je gevraagd Mike ;-)

Volkswagen  9N3 GTI 
@Sharky ik heb die 6 Februari ofzo besteld ik heb nog steeds niks gezien :cry:
waarom het altijd zo lang moet duren vanuit duitsland beats me...het is volgens het mailtje wat tuning fanatics stuurt verstuurd op 7 februari...word het op de fiets bezorgd ofzo :?

EDIT: hopelijk zijn deze wel storingsvrij...ben na 2 setjes stadslichten het al wel beu om dat gloeilampje op mijn dash te zien :evil:

Copy paste van de Mail:

Zahlungsmethode PayPal
Versandart Ebayversand

Diese Rechnung ist Bestandteil Ihres Auftrags vom 06.02.2011 18:06:26
Paket wurde ausgeliefert am: 07.02.2011.
Ihre Zahlung ist am 06.02.2011 18:08:13 bei uns eingegangen. Vielen Dank.
Mit freundlichen Grüßen

Benjamin Fröhling

Barry zei:
Zojuist LED stadsverlichting geinstalleerd, moet zeggen: " staat netjes! "
Op de foto's lijken ze wel wat blauwer dan in werkelijkheid moet ik zeggen.

Het zijn W5W ledjes met 3 SMD ledjes. 2 schijnen er in de reflector (omhoog-omlaag) en 1 vooruit.

@ Barry
Op de foto bij Eb*y staat maar 1 ledje.
Heb je misschien een foto van het lampje jij hebt gekregen?

Welke H4 lampen heb jij erin zitten?

@PoloBM
Ze wijken indd af. Maar ze zijn storingsvrij hoor ;)
Zal er vanmiddag een foto van maken.
De H4 lampen die ik erin heb zitten zijn OSRAM Nightbreaker plus lampen. Moet zeggen dat ze op de foto hierboven niet tot hun recht komen, en daar komt nog eens bij dat de koplampunits erg vies zijn. Normaal zijn ze een stuk witter :idea:

Volkswagen  9N3 GTI 
@Barry

Ik vroeg het inderdaad om de kleur.
Ook ten opzichte van de stadsverlichting.

Twijfel zelf nog of ik ook H7 koplampen bestel of om te beginnen maar een setje Nightbreakers.

de leds zijn meer blauwig/wit en de Osrams lijken heel soms op halogeen vind ik
maar goed nevertheless blijft dat toch mooier dan halogeen stadslichten :D

Barry, zijn jouw ledjes het gewoon blijven doen? Of net zoals bij enkele anderen kapot gegaan?

Ik had voor de gein eens 2 w5w ledjes gehaald bij de Gamma. Kostte maar 1,99 euro en wilde het daar wel voor gokken (voor nummerbord/bagageruimte). Ze doen het wel in de bagageruimte, maar geven weinig licht. Misschien voor nummerbordverlichting dus wel goed ;)
Het is ook maar een enkele led (gewoon 1 bolletje) zoals dit: http://www.amazon.de/XENON-WEISSE-Stand ... d_sim_ce_1

Ja waarschijnlijk zijn ze goed zat :) Als het zondag een beetje aardig weer is dan ga ik het proberen in te bouwen. Voor zover ik weet hoeft de nummerplaatverlichting geen canbus te zijn toch? :)

(als het werkt is het een leuke mod voor 1,99 euro...)

@sjonniedeluxe

Stadslichtjes werken nog prima! :mrgreen:
Moet zeggen (even afkloppen)...alle LED mods tot nu toe doen het nog, en we zijn nu een goeie 1,5 maand en heel wat kilometers verder 8-)

Volkswagen  9N3 GTI 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!