Let OP!

Mensen niet dat ik dit mee heb gemaakt Stick Out Tongue /ik heb anderen gezien die dit wel hebben meegemaakt...

Maar let op de volgende punten bij het aanschaffen van een nieuwe (Polo). De meeste mensen kopen hun auto rijden direct weg muziek aan voor de rest horen ze niks wat er binnen/ buiten de auto gebeurt.

1. Doe je ruiten open radio uit rijdt 5 km p u met je stuur helemaal naar links of rechts gedraaid. Wat hoor je? Stick Out Tongue
2. Kijk of al je deuren goed sluiten en dus niet scheef hangen.
3. Kijk of je vag instellingen kloppen. De dingen die je wenste.
4. Heb je een Panodak kijk of deze niet kraakt op open stand of kiepstand.
5. Tijdens het rijden rij over hobbels en test of de bestuurders stoel kraakt.
6. B-stijlen waren standaard verhaal maar hoor je deze ook tijdens het rijden?
7. Test na een week hoe je speakers in de deuren klinken (trillen de kabels niet ?

Mischien hebben mensen dit nog niet getest ik zeg doen! ;)
 
1 nog niet getest,
2 is goed
3 is goed
4 nvt
5 kraakt niet, lijkt wel een knik in te zitten. een soort lossigheid
6 merk aan de bij rijders kant een soort geluid zoals rubber dat tegen het raam zit te schuren, beetje vreemd geluid alleen hoorbaar als radio uit of heel zacht staat
7 als ik de bas lekker aanzet trillen de deur panelen wel moeilijk te zeggen of het de kabels zijn of dat het paneer zo gaar is
 
1. Zal ik snel doen, nog nooit geprobeerd
2.Hangen allemaal goed, heb vaker naar de detaillering van de auto gekeken en de deuren oogden allemaal recht
3. Was ook goed, heb ze zelf nog wat uitgebreid
4.nvt
5.geen krakende stoel hier
6.geen last van
7.alleen achter trilt t bij mij, maar dat kan komen door een overload(speakers dus niet genoeg capaciteit) van mn instellingen

Als ik puntje 1 heb getest zal ik dit berichtje bijwerken ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!