licht sensor voor 6c

ik ben opzoek naar een (automatische) licht knop met ingebouwde lichtsensor voor mijn polo 6c 2016.
in mijn vorige polo had ik er ook een. (van aliexpress)
dat is wat ik nu ook weer wil.
maar zijn niet te vinden (door mij)
voor de 6r zijn er veel soorten.
maar voor de 6c zijn ze anders (andere aansluiting)
is hier iemand met een 6c die dat al gevonden heeft?

Volkwagen  E golf 2018 
€ 31,57 | Gemodificeerde AUTO Koplamp Schakelaar Knop ingebouwde Lichtsensor Voor VW Glof MK7 2013-2016 Voor Skoda Octavia 2015 -2017 Superb 2016-

Hopelijk werkt de link.
Ik heb de vorige versie maar wel van dezelfde verkoper in mijn 6C.
De sensor zit bij mij in de draaiknop.
De sensor werkt goed (ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal). Alleen coming home/leaving home heb ik nog niet door (aanzetten als ik de auto uitzet lukt wel maar aan laten gaan als ik eraan kom lopen>> geen idee).

Volkswagen  Polo 6c 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
€ 31,57 | Gemodificeerde AUTO Koplamp Schakelaar Knop ingebouwde Lichtsensor Voor VW Glof MK7 2013-2016 Voor Skoda Octavia 2015 -2017 Superb 2016-

Hopelijk werkt de link.
Ik heb de vorige versie maar wel van dezelfde verkoper in mijn 6C.
De sensor zit bij mij in de draaiknop.
De sensor werkt goed (ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal). Alleen coming home/leaving home heb ik nog niet door (aanzetten als ik de auto uitzet lukt wel maar aan laten gaan als ik eraan kom lopen>> geen idee).
Hey super bedankt

Volkwagen  E golf 2018 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!